احد جاودانی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا مدت اجرای این طرح را یک ماه و هدف از آن را اشاعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی اعلام کرد.
وی با اشاره به اینکه مازندران با شعار 'امسال هم کتاب عیدی دهیم' برای دومین بار در این طرح شرکت دارد، افزود: علا‌قه مندان به این کالای فرهنگی می ‌توانند با در دست داشتن کارت ملی خویش در مدت اعلام شده به کتاب‌ فروشی‌های عضو مراجعه کرده و کتاب‌های حوزه بزرگسال را با 20 درصد و کتاب‌های حوزه کودک و نوجوان را با 25 درصد تخفیف خریداری کنند.
او با اعلام اینکه مازندران پارسال نیز با شعار 'کتاب‌فروشی به وسعت ایران' در این طرح سراسری شرکت داشت، یاد آور شد: هریک از علاقه مندان می توانند تا سقف 200هزار ریال از این تسهیلات بهره ببرند.
مدیر کل ارشاد مازندران کتابفروشی های عضو طرح مذکور را شامل کابفروشی انتشارات اکسیر قلم ، تیمورزاده، اندیشه و کتاب مهتاب در بابل،کتابفروشی توسعه علوم، شهر کتاب ساری و کانون در ساری، شهر کتاب رویان و کافه کتاب نور در شهرستان نور، کتابفروشی شهر کتاب نوشهر و کتابفروشی شهر کتاب و پژوهشگران در چالوس اعلام کرد.
وی همچنین از کتابفروشی شهر کتاب تنکابن ، انتشارات سلام سبز، سرزمین کتاب ، شهر کتاب و کتابسرای پارس در قائمشهر و کتابفروشی شهر کتاب بهشهر به عنوان کتابفروشی های دیگر عضو طرح نام برد.
جاودانی اعلام کرد: 754 کتابفروشی از 31 استان کشور در طرح عیدانه کتاب مشارکت کرده‌اند.
خبرنگار: زهره کرمی**انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
/1899/7330
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.