به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام محمود مشایخ در خطبه های نماز جمعه این هفته نوشهر افزود : از سوی دیگر دشمنان به دنبال شعله ور کردن اختلاف بین کشورهای منطقه و دستیابی به اهداف خود هستند.
وی همچنین با اشاره به سخنان مسئولان کشور ترکیه در خصوص ایران گفت : سخنان نامناسب مسئولان ترکیه در چند روز گذشته نیز در راستای اهداف دشمان است.
مشایخ با اشاره به مبارزات امام خمینی (ره) گفت: امام خمینی (ره) اهل جهاد و مبارزه با استکبار بود و اسلام ناب محمدی را با جهان معرفی کرد.
امام جمعه نوشهر افزود : اگر بعد از چند دهه مبارزه امام خمینی (ره) برخی ها حرف هایی بر خلاف دیدگاه ایشان می زنند در واقع حرف و هدف دشمن است.
وی به سالروز تاسیس امور تربیتی در آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت : هدف از تاسیس امور تربیتی اشاعه ارزش های اسلامی در بین نسل آینده ساز است و مسئولان این نهاد باید بیش از پیش در این زمینه تلاش کنند.
خطیب جمعه نوشهر تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس 36 هزار دانش آموز برای دفاع از انقلاب اسلامی شهید شدند مسئولان امور تربیتی باید اندیشه و تفکرات شهدای دانش اموز را به نسل جوان و همسالان انان بیان کنند.
او ادامه داد : امروز نیز انقلاب نیازمند دفاع در جنگ نرم است و با بکارگیری امکانات به ویژه در حوزه فرهنگی باید در این نبرد پیروز شویم.
امام جمعه نوشهر با اشاره وضعیت نامناسب اشتغال در این منطقه گفت : باید بررسی شود که چرا با توجه به شعار امسال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل ، در این منطقه وضعیت اشتغال مناسب نیست و تا کی باید این وضعیت ادامه داشته باشد.
وی به حضور میلیونی گردشگران تعطیلات نوروزی در این منطقه اشاره کرد و افزود: مسئولان باید با برنامه ریزی مناسب فرهنگی بتوانند در گردشگران تاثیر مثبت گذشت.
خبرنگار : سیدمحمد اکبرموسوی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
/1602/1295/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.