به گزارش خبرنگار ایرنا ، مهدی محمدی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان افزود: با توجه به همکاری جدی جهاد کشاورزی ، روز گذشته این مبلغ به سه هزار و 514 نفر از باغدارن خسارت دیده پرداخت شد.
وی همچنین اعلام کرد که از هفته آینده باغداران خسارت دیده قائمشهری برای دریافت مبلغ 318 میلیارد ریال تسهیلات کم بهره بانکی بابت جبران بخش دیگری از خسارت برف پائیزی معرفی می شوند.
دولت هفت بسته مالی برای جبران خسارت باغداران مازندرانی تعریف کرده بود که کمک های بلاعوض و تسهیلات کم بهره از جمله آنها بود.
خرید تضمینی پرتقال های درجه 1 تا 3 ، خرید پرتقال های صنعتی و تخصیص مبلغی به شرکت های بیمه برای پرداخت بموقع خسارت باغ های بیمه شده هم از دیگر بسته های تعریف شده برای جبران خسارت باغداران مازندرانی بود.
فرماندار قائمشهر یکی از راه های جلوگیری از خسارت به باغداران مازندران از طریق بر هم زدن تعادل بازار را برخورد جدی با سورتینگ داران متخلف اعلام کرد و گفت که در طول سه سال و نیم خدمتم در این شهرستان با سورتینگ داران متخلف به صورت جدی برخورد شده است و لازم است بقیه شهرستان ها هم این موضوع را به صورت جدی در دستور کار خود قرار دهند.
محمدی اضافه کرد : بهتر است که متولیان استانی هم با سورتینگ داران متخلف برخورد جدی انجام دهند چرا که اگر این امر به طور جدی مورد بررسی قرار نگیرد ، بزرگ ترین ضرر سورتینگ داران متخلف به باغداران و فروشندگان پرتقال وارد خواهد شد.
وی با بیان اینکه بلایای طبیعی نباید باعث تخریب دولت از سوی نهادی شود ، گفت : این بلایا در هر شهر و کشوری به وقوع می پیوندد بنابراین این موضوع ها نباید بهانه تخلیه اغراض سیاسی شود.
فرماندار قائمشهر اضافه کرد : همه ما باید در آستانه انتخابات ریاست جمهوری سال آینده انصاف و وجدان را حاکم کنیم ، البته اگر دستگاهی به دنبال نقد از عملکرد دولت است باید نقد منصفانه را سرلوحه کارهای خود قرار دهد.
خبرنگار : مونا معینی کوچکسرائی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7334/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.