به گزارش ایرنا ، سرهنگ پاسدار حسین محمدرضایی روز پنجشنبه در یادواره شهدای اصناف و بازار تنکابن در مسجد حضرت ولیعصر ( عج ) این شهر افزود : دشمن از اینکه نتوانست در تامین منافع خود به اهدافش در سطح منطقه موفق شود به شیوه دیگری یعنی با اعمال تحریم های اقتصادی درصدد است تا عزت ، شکوه و اقتدار ملت ایران را با مشکلات اقتصادی بشکند.
وی با اظهار اینکه بازاریان در تحقق اقتصاد مقاومتی و خنثی سازی توطئه های دشمنان نقش بنیادین دارند ، ادامه داد : اگردر بازار اسلامی دروغ ، سوگند به خدا و چانه زنی ها کنارگذاشته شود و کالاهای ایرانی در بازار عرضه موجود باشد می توان شاهد رونق کسب و کار در کشور باشیم.
به گفته او ، دشمنان قسم خورده ایران اسلامی تحمل ندارند که کشوری مانند ایران اسلامی برخلاف گفتمان غربی حرکت کند و بنابراین به هرشیوه ای سعی می کنند تا کشور را از چنین حرکتی باز دارند.
جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : دشمن زیاده خواه باید بداند که ملت ایران در پرتو رهنمودهای عالمانه و مدبرانه رهبری فرزانه می کوشد تا بدون نیاز به دیگر کشورها روی پای خود بایستد و با همراهی و همگامی همه جانبه ، اقتصاد مقاومتی را عملی کند.
محمدرضایی افزود : استکبارغرب از بدو پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تاکنون تلاش داشته تا به شیوه ها گوناگون مانند ایجاد اغتشاش و درگیری در مناطقی از کشور از جمله غرب جنگ راه بیندازد.
وی اظهارداشت : هم اینک استکبارجهانی به تصور اینکه می تواند با این ترفندها نظام اسلامی را از پای درآورد اما ملت در سایه همدلی ، همبستگی و تبعیت از رهبری فرزانه و هوشیاری آنان در برابر توطئه ها سراز پا خطا ننموده و این توطئه ها را یکی پس از دیگری خنثی خواهند کرد.
وی با بیان این که اصناف و بازاریان در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نقش بسیار مهم و اثرگذاری داشتند ، ادامه داد : صنف بازاران شهدای زیادی تقدیم انقلاب کرده اند و امروز عزت ، شکوه ، اقتدار و عظمت ایران اسلامی به برکت خون شهدا است .
جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن تاکید بر برگزاری پیوسته این یادواره ها گفت : زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا با هدف آشنایی نسل های کنونی و آینده با اهداف امام راحل (ره ) از اهداف مهم این یادواره هاست و هر گامی که دراین راه برداشته شود در حقیقت در مسیر راه شهداست .
اصناف و بازارتنکابن در دوران دفاع مقدس 56 شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است .
خبرنگار: علیرضا پورعلم ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7513/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.