مدیر این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت که این نمایشگاه با هدف ارائه آخرین دستاوردهای شرکت های صنعتی و تولیدی کشور در زمینه مهندسی صنایع برپا شده است .
علی راس الحسینی افزود : 22 شرکت توانمندی های خود را در 22 غرفه این نمایشگاه در معرض دید علاقه مندان قرار داده اند که بیشتر شرکت کنندگان از استان مازندران هستند.
وی گفت : یکی از ویژگی های برجسته این نمایشگاه ، حضور شرکت های دارای برند ممتاز است که محصولاتشان هم به نمایش گذاشته شده است .
او افزود : این نمایشگاه علاوه بر امروز ، فردا پنجشنبه هم از ساعت 8 صبح الی 16 در هتل میزبان بابلسر برای بازدید علاقه مندان برپاست.
سیزدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع امروز با حضور 30 شرکت کننده خارجی از 10 کشور جهان و استادان دانشگاه ، پژوهشگران ، صنعتگران و مدیران علمی کشور آغاز به کار کرد .
در 2 روز برگزاری این کنفرانس در هتل میزبان بابلسر 180 مقاله به صورت شفاهی و پوستر ارائه می شود که 80 عنوان مقاله از این تعداد خارجی است و قرار است پنج مقاله در مجلات معتبر بین المللی منتشر شود.
انتقال دانش و تبادل تجربیات دانشگاهیان ، اندیشمندان و صنعتگران در مباحث مهندسی صنایع بویژه سیستم های هوشمند و کاربرد آن در سیستم های تولیدی و مدیریتی اعلام شده است.
سیزدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع به میزبانی دانشگاه علوم و فنون مازندران و با همکاری انجمن علمی مهندسی صنایع کشور در حال برگزاری است .
خبرنگار : فریبرز سیفی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7343/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.