مجید دیلم پاشا' روز چهارشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم سامان سوله با درخشش درمرحله رفت مسابقات به عنوان تیم نخست گروه یک شد ودر بازیهای برگشت که این هفته درشهرستان پاکدشت برگزارشد، با قرار گرفتن در رده سوم گروه یک و به لطف امتیاز ست شماری کمتر درنهایت به جمع شش تیم پایانی صعود کرد.
وی ادامه داد: با بازیهایی که بازیکنان تیم سامان سوله آمل در پایان مرحله مقدماتی مسابقات لیگ دسته یک داشتند، وبا اقتدار به مرحله پایانی لیگ صعود کردند، بسیار امیدوار کننده بود، و می توان به آینده وصعود این تیم به لیگ برتر امید زیادی داشت.
مدیرعامل تیم سامان سوله آمل، با بیان اینکه تیم والیبال نشسته این شهر پس از سالهای دوری از سطح اول والیبال کشور امسال دراین رقابتها شرکت کرده بود، اضافه کرد: خوشبختانه بازیکنان بومی که در تیم سامان سوله هستند، به خوبی توانمندیهای شان را درلیگ برابر حریفان به نمایش گذاشتند و کسب سهمیه این تیم برای فصل آینده رقابتهای لیگ برتر والیبال نشسته باشگاه های کشور دور از دسترس نیست.
دیلم پاشا ادامه داد: تیم سامان سوله آمل دررقابتهای امسال لیگ دسته یک والیبال نشسته کشور، طبق برنامه بسیار خوب عمل کرده می توان با همین نفرات تیم، یکی از گزینه های صعود به لیگ برتر بتوانیم در فصل آینده باشد.
** درلیگ برتر پرقدرت حضور خواهیم داشت
وی اضافه کرد: که انشاله ودرصورت صعود تیم سامان سوله به رقابتهای فصل آینده لیگ برتر والیبال نشسته معلولان باشگاه های کشور با جذب چندبازیکن مطرح، سعی خواهیم کرد پرقدرت حضور پیدا کنیم و زنگ تفریحی برای تیم های دیگر نشویم
** از تیم بانوان درلیگ کشوری حمایت می کنم
مدیرعامل تیم سامان سوله آمل همچنین از آمادگی این شرکت برای حمایت از تیم والیبال نشسته بانوان شهرستان آمل که به تازگی تشکیل شده برای شرکت در لیگ کشور خبر داد وگفت: که در کنار این تیم نیز خواهم بود.
تیم سامان سوله آمل در رقابتهای امسال لیگ دسته یک والیبال نشسته باشگاه های کشور به مدیرعاملی ' مجید دیلم پاشا' شرکت کرده و هدایت این تیم را نیز در این رقابتها ' مهران ذبیح زاده' به عنوان سرمربی، ' کیوان الیاسی ' مربی و ' علی اصغربابکی' به عنوان سرپرست بوده است.
تیم سامان سوله آمل درمرحله رفت این رقابتها که در بابلسر میزبان حریفان خود بود، با پیروزی مشابه 3 برصفر برابر تیم های قزوین، بجنورد، فریدونکنار، بابل وشیروان صدرنشین شد.
این تیم درمرحله برگشت مسابقات هم که هفته گذشته در پاکدشت برگزار شد، با پیروزی برابر تیم های گرگان، پاکدشت، بجنورد ، شاهرود وتنها با یک شکست برابر تیم نفت وگاز گچساران به مرحله نهایی این مسابقات صعود کرد.
مرحله نهایی رقابتهای این فصل لیگ دسته یک والیبال نشسته مردان باشگاه های کشور در روزهای 20 تا 24 فروردین ماه سال96 در آمل میزبان شش تیم مخابرات خراسان رضوی، بیمه دانا گرگان، هیئت تبریز، ارداق قزوین، نفت وگازگچساران و شرکت سامان سوله آمل است که درپایان دو تیم جواز حضور در رقابتهای فصل آینده لیگ برتر والیبال نشسته را کسب خواهند کرد.
خبرنگار: مهدی غلامی**انتشا ردهنده:سید محسن حسن نیا
1899ک/7327
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.