به گزارش خبرنگار ایرنا، احد جاودانی شنبه شب در آئین اختتامیه بخش استانی سی وپنجمین جشنواره بین المللی تئاترفجر در شهرستان آمل افزود: بخش استانی جشنواره فیلم فجر روزهای 16 تا 18 بهمن ماه در سینما سپهر ساری اکران خواهد شد.
وی میزبانی بخش استانی سی وپنجمین جشنواره بین المللی تئاتردر شهرستان آمل را نشان دهنده جایگاه مهم وارزشمند این هنر فاخر در این شهرستان دانست.
مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران با اشاره به اینکه شهرستان آمل در سالهای اخیر جشنواره های متعدد ملی، منطقه واستانی را به خوبی وبا استقبال خوب فرهنگ دوستان وشهروندان فهیم این شهر میزبانی کرده است، ادامه داد: جایگاه ارزشمند وسابقه فرهنگ وهنر شهرستان آمل در مازندران شناخته شده ومطرح است و مردم این شهرستان همواره از برگزاری برنامه های فرهنگی وهنری دراین شهرستان به خوبی استقبال کرده بودند.
جاودانی ادامه داد: دبیری بخش استانی جشنواره بین المللی تئاتر فجر به خانم سحر مشرفی از فعالان این هنر در شهرستان آمل یک موفقیت بزرگ بوده و نشانده این مهم است که هنرمندان رشته های مختلف ، توان برعهده گرفتن مسئولیت برگزاری جشنواره های مهم را در استان دارند.
وی ابرازامیدواری کرد، که با توجه به ظرفیت های ارزشمند فرهنگی وهنری واستقبال خوب شهروندان آملی، این شهرستان در دوره آینده جشنواره بین المللی تئاترفجر نیز بتواند با بهره گیری از تجربه های این دوره، میزبانی کند.
به گزارش خبرنگار ایرنا، درآیین اختتامیه بخش استانی سی وپنجمین جشنواره بین المللی تئاترفجردر شهرستان آمل از صاحبان سه گروه نمایش کابوس های یک پیرمرد بازنشسته خائن ترسو به کارگردانی رامین ریاضی از تبریز، تنها سگ اول می داند چرا پارس می کند ، به کارگردانی ابراهیم پشت کوهی از بندرعباس و هدیه مرموز به کارگردانی یاسر خاسب از تهران قدردانی شد.
همچنین دراین آیین از ' عبدالعلی محمودجانلو' از گلوگاه، ' محسن متین' از تنکابن و ' مهشید روحانی' از آمل به عنوان سه پیشکسوت هنری مازندران تجلیل شد.
تجلیل از خانواده شهید فرهنگی ' اپرناک' از آمل هم از بخش های ویژه آیین اختتامیه این جشنواره درآمل بود.
مازندران امسال برای نخستین بار پس از 34 دوره اجرای جشنواره بین المللی تئاتر فجر ، 23 تا 25 دی ماه میزبان این رویداد فرهنگی در شهرستان آمل شد.
خبرنگار: مهدی غلامی**انتشاردهنده:سید محسن حسن نیا
ک/7327/1899

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.