علی بخشنده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : فقط دانش آموزان شرکت کنندگان در پنج دوره برگزاری این جشنواره در این سالها بودند .
وی با اشاره به اینکه دانش آموزان ، والدین و معلمان جامعه هدف آموزش در نظام آموزش و پرورش به شمار می روند ، ادامه داد :آموزش و پرورش مازندران با قرار دادن بخش ویژه جشنواره نوجوان سالم و حضور والدین و معلمان بنادارد تا چرخه آموزشی این جشنواره را کامل بکند .
رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش مازندران افزود : معلمان و والدین دانش آموزان می توانند در 2 آیتم مقاله و ایده پردازی این جشنواره شرکت بکنند .
وی نقاشی ، طراحی ، گرافیک ، فیلم داستانی و انیمیشن ، عکس ، روزنامه دیواری ، مقاله نویسی ، ایده پردازی و نرم افزار چند رسانه ای را از آیتم های ارسال آثار دانش آموزان به جشنواره نوجوان سالم برشمرد و گفت که ترویج شیوه های زندگی سالم و پیشگیری از رفتارهای پرخطر از موضوعات جشنواره امسال است .
به گفته بخشنده شرکت کنندگان می توانند آثارشان را تا 15 بهمن امسال به مدیران مدارس مازندران تحویل بدهند که پس از بررسی و ارزیابی نفرات منتخب به مرحله شهرستانی راه می یابند .
رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش مازندران ادامه داد : نفرات برتر شهرستانی 20 تا 30 فروردین سال آینده در مرحله استانی جشنواره نوجوان سالم شرکت می کنند .
وی افزود : نفرات اول هر آیتم به عنوان نماینده مازندران به مرحله کشوری این جشنواره راه می یابند .
بخشنده گفت که مرحله کشوری جشنواره نوجوان سالم شهریور سال آینده برگزار می شود که احتمالا مازندران استان میزبان خواهد بود .
اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش مازندران تعداد آثار ارسالی دانش آموزان این استان به جشنواره کشوری نوجوان سالم در سال گذشته را 15 اثر اعلام کرد که چهار مقام کشوری در بخش محصولات و منابع کمک آموزشی ، فیلم داستانی و مستند دانش آموزان دستاورد دانش آموزان استان بود .
خبرنگار : فاطمه قنبری قادیکلایی **انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
/1899/2096

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.