فرماندار ساری اعلام کرد: به دلیل وضعیت قرمز کرونایی، محدودیت های تردد این شهرستان از روز شنبه(20 دی ماه) تشدید می شود.

فرماندار ساری گفت که محدویت‌های تردد کرونایی این شهرستان از روز شنبه بیستم دی ماه به دلیل وضعیت قرمز کرونایی و ادامه روند افزایشی آمار بیماران کووید ۱۹ تشدید خواهد شد.

به گزارش جماران، عباسعلی رضایی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : بر اساس مصوبه جدید ستاد استانی مقابله با کرونا ، سخت گیری ها برای عدم ورود خودروهای پلاک غیربومی به شهرستان ساری اعم از نقاط شهری و روستایی بیش  از گذشته تشدید خواهد شد و حتی از ورود خودروهای با پلاک شهرستان های اطراف نیز جلوگیری می شود.

وی ادامه داد : در هفته های گذشته با وجود وضعیت قرمز کرونایی ، برای ورود خودروهای با پلاک برخی شهرستان های اطراف مانند جویبار و سیمرغ سخت گیری کمتری انجام می شد ، ولی از شنبه خودروهای با پلاک این شهرستان ها نیز بدون مجوز حق ورود نخواهد یافت. 

رضایی گفت : تنها خودروهای دارای کارت تردد شامل کارمندان و یا بیمارانی که از فرمانداری ها و یا پزشکان خودشان گواهی موقت برای پیگیری معاینه درمانی دارند، حق ورود به شهر ساری و سایر مناطق این شهرستان را خواهند داشت.

وی افزود : بر اساس گزارشی که دانشگاه علوم پزشکی مازندران ارائه کرد ، آمار بیماران مبتلا به کووید ۱۹ این شهرستان در روزهای اخیر روند افزایشی به خود گرفت و هم اکنون حدود ۲۶۰ بیمار کووید ۱۹ از شهرستان ساری در بیمارستان بستری هستند و تحت درمان قرار دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.