فرمانده انتظامی استان مازندران از شناسایی و دستگیری اعضای باند سرقت تجهیزات و محصولات باغات و مزارع کشاورزی در ساری خبر داد.

فرمانده انتظامی استان مازندران از شناسایی و دستگیری اعضای باند سرقت تجهیزات و محصولات باغات و مزارع کشاورزی با ۱۲۶ فقره سرقت در ساری خبر داد.

به گزارش جماران، مرتضی میرزایی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت تجهیزات و محصولات از باغات و مزارع کشاورزی در بخش "فرح آباد" شهرستان ساری، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران انتظامی "بخش فرح آباد" با انجام اقدامات اطلاعاتی به فردی که دارای سوابق متعدد کیفری در این شهرستان بود، مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی مازندران، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی، متهم و ۲ همدستش که به صورت باندی اقدام به سرقت می کردند در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی حین سرقت دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: متهمان در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس به ۱۲۶ فقره سرقت تجهیزات و محصولات باغی و کشاورزی در سطح شهرستان ساری اعتراف کردند.

میرزایی با اشاره به تشکیل پرونده برای متهمان و تحویل آنان به مرجع قضائی، گفت: نصب دوربین های مداربسته و پایش تصویری در روستاها از برنامه های پلیس پیشگیری برای کاهش و پیشگیری از سرقت در روستاها است که نیازمند همکاری و تعامل دهیاری ها و بخشداری ها با پلیس است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.