معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی , گردشگری و صنایع دستی مازندران تصمیم گیری در خصوص تعطیل کردن تأسیسات گردشگری این استان را به فرمانداران محول کرد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی , گردشگری و صنایع دستی مازندران گفت: فرمانداران در تعطیل کردن تاسیسات گردشگری کاملا مختار بوده و هیچ منعی برای تصمیمات آنان وجود ندارد .

به گزارش جماران، مهران حسنی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: فرمانداران شهرستان‌ها به عنوان روسای ستاد شهرستانی مقابله با ویروس کرونا، اختیار تام در تصمیم گیری فعالیت تاسیسات گردشگری دارند. 

وی تاکید کرد: در صورت صلاح دید و دستور فرمانداران به تعطیلی تاسیسات گردشگری ، همه مجموعه های گردشگری موظف به تبعیت هستند و در صورت ادامه فعالیت یا خلاف دستورات فرمانداری ها با پلمب روبرو خواهند شد. 

معاون گردشگری مازندران با اشاره به وخیم تر شدن وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان مازندران گفت: توصیه ما این است که تاسیسات گردشگری برای سلامت پرسنل خودشان نیز تا عادی شدن شرایط از پذیرش مسافر خودداری کنند. 

حسنی خسارات مالی وارد شده ازشیوع ویروس کرونا به بخش گردشگری را بزرگ توصیف کرد و گفت: اما نباید به این خسارات آسیب جانی نیز اضافه شود. 

وی با بیان اینکه در حال حاضر طبق دستورات فرمانداران تنها تاسیسات گردشگری، در ساری، مرکز استان، تعطیل است ، افزود: در باقی شهرستان های استان ، پذیرش مجموعه های گردشگری طبق حداکثر ۵۰ درصد ظرفیت ادامه دارد. 

معاون گردشگری سطح رعایت پروتکل های بهداشتی در تاسیسات گردشگری را بیش از ۹۰ درصد عنوان کرد وگفت: انتظار ما این است این شرایط کماکان تداوم داشته باشد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.