نماینده ولی‌فقیه در مازندران تاکید کرد: دهیاران باید بهترین پاسدار طبیعت باشند و جلوی زمین‌خواران و متجاوزان منابع طبیعی بگیرند.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران تاکید کرد که، با توجه به قرار داشتن دهیاری‌ها در روستاها و دارا بودن روستاها از طبیعت، منابع طبیعی و جنگل‌های مناسب، دهیاری‌ها، باید بهترین پاسدار این موهبت‌های خداوند باشند و جلوی زمین‌خواران و متجاوزان منابع طبیعی بگیرند.

به گزارش جماران، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی در خطبه‌های نماز سیاسی عبادی جمعه در ساری، با بیان اینکه امر به معروف بهترین کاری است که می‌توان دیگران را به آن وا داشت، اظهار کرد: در حال حاضر سفارش به توصیه‌های بهداشتی صادره از ستاد ملی مبارزه با کرونا، یکی از بهترین‌ امرهای به خوبی است.

وی با اشاره به سالروز تهاجم به مسجد گوهرشاد و صحن مطهر امام رضا(ع)، تصریح کرد: تجمع مردمی و اعتراض به کشف حجاب، یکی از کارهای خوب مردمی بود که در آن زمان صورت گرفت.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با بیان اینکه امروز همه ما مسئول هستیم تا نسبت به فریب کشف حجاب دشمنان‌مان که برخی افراد ناآگاه در داخل نیز گرفتار این موضوع شدند هوشیار باشیم، تصریح کرد: حجاب و عفاف سفارش شهدا است و بسیاری از شهدا در وصیت‌نامه‌شان به آن سفارش کرده‌اند.

محمدی‌لائینی با اشاره به اینکه شبکه‌های برون‌مرزی صدا و سیمای کشور به دلیل کمبود بودجه تعطیل شده و این مصیبت بزرگی است، اظهار کرد: مسئولان موظف هستند این بودجه را تامین کنند و رسانه‌های کشور در عرصه بین‌الملل گویا باشند و صدای آنها به دنیا برسد.

وی در ادامه با اشاره به گذشت روز شهرداری و دهیاری‌ها، اظهار کرد: اگر شهرداری‌ها و دهیاری‌ها وظیفه خودشان را به درستی انجام دهند می‌توانند بسیاری از مشکلات را برطرف کنند.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران افزود: با توجه به قرار داشتن دهیاری‌ها در روستاها و دارا بودن روستاها از طبیعت، منابع طبیعی و جنگل‌های مناسب، دهیاری‌ها، باید بهترین پاسدار این موهبت‌های خداوند باشند و جلوی زمین‌خواران و متجاوزان منابع طبیعی بگیرند.

محمدی‌لائینی با اشاره به سالروز آغاز به کار اولین دوره شورای نگهبان با بیان اینکه این نهاد، کار خود را با قدرت و کمترین نقص انجام می‌دهد، اظهار کرد: خدمات شورای نگهبان به جمهوریت و اسلامیت نظام بر کیس پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه شورای نگهبان گاها مورد هجمه ناجوانمردانه برخی نیز قرار گرفته است، گفت: دشمن می‌خواهد مردم را در برابر نظام قرار دهد و از ناکارآمدی‌های بخشی از مسئولان و به وجود آمدن مشکلات در اقتصاد و معیشت سوءاستفاده کند.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با اشاره به اینکه برخی‌ عمدا و از روی خیانت مشکل‌سازی می‌کنند تا مردم ناراضی نشوند و در مقابل نظام قرار گیرند، اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی، توجه به درون و قطع امید از بیرون کشور، توصیه‌های رهبری است که اگر به آنها توجه شود، مشکلات اقتصادی و معیشتی برطرف می‌شود.

محمدی‌لائینی با بیان اینکه در موضوع برجام آمریکا و متحدان اروپایی‌اش به تعهدات‌شان عمل نکرده‌اند، گفت: دشمن می‌خواهد از این وضعیت آشفته این روزها، استفاده کند و مردم را در مقابل نظام قرار دهد اما باید بدانند که همواره حمایت از نظام و ولایت از سوی مردم صورت خواهد پذیرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.