حسین حسن نژاد روز دوشنبه در جلسه ساماندهی سواحل در ساری از حضور پر تعداد مردم مازندران و مسافران در ساحل و درون دریا انتقاد کرد و گفت: این رفتارها در تعارض با فاصله گذاری اجتماعی قرار دارد.

وی با بیان اینکه باید ورودی های اصلی دسترسی به دریا همچنان بسته باشد ، افزود: وقتی طرح دریا نداریم دلیل هم برای دسترسی مردم به دریا وجود ندارد.

معاون استانداری مازندران همچنین گفت: با وجود اینکه نمی توانیم و نمی خواهیم تمامی ورودی های منتهی به ساحل را ببندیم،  اما باید مدخل های ورودی دریا مدیریت شود که برای این مدیریت نیز ساز و کار مشخص لازم است. 

حسن نژاد با بیان اینکه مدیریت استان و دولت با موانع قهریه برای جلوگیری از مردم مخالف است ، گفت: باید مردم در اجرای فاصله گذاری اجتماعی راهنمایی و هدایت شوند.

حسن نژاد اظهار داشت : در روزهای اخیر حضور مردم برای شنا در دریا قابل توجه و نگران کننده بود که لازم است مسئولان فرهنگی و همچنین بهداشتی و مدیران شهرستانهای ساحلی این مسئله را بررسی کنند.

وی با بیان اینکه باید با کرونا زندگی کرد ، گفت: فاصله گذاری اجتماعی باید به یک شیوه رفتاری تبدیل شود تا مردم نیز تحت فشار قرار نگیرند.

معاون استاندار مازندران به دانشگاه علوم پزشکی و اداره گردشگری تاکیدکرد که تا پایان ماه جاری باید دستور العمل های بهداشت را برای ارجای طرح دریا از اواسط خرداد ماه ارائه کنند تا به ستاد استانی و ملی مقابله با کرونا پیشنهاد شود.

بر اساس آخرین گزارش ظرف ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۸۴ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های مازندران بستری شدند و ظرف همین مدت تعداد ۱۰۶ نفر از افراد مشکوک بستری شده از بیمارستان ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

هم اکنون نیز  ۳۹۹  نفر بیمار با علائم تنفسی حاد مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.