به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، سردار عبدالله ملکی در همایش سراسری مدیران کل استان ها که با حضور سردار " بهمن کارگر"  به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد ، افزود :  پس از تاکید رهبر معظم انقلاب بر کمک مؤمنانه در سخنرانی نیمه شعبان، با کمک همه پیشکسوتان استان  این کار عملی شد و بسته ها  شامل برنج، روغن، چای، ماکارونی، تن ماهی و دیگر اقلام غذایی بود که در اختیار خانوارهای کم درآمد و آسیب دیده از کرونا قرار گرفته است.

وی ادامه داد:  ۲۰۰ بسته معیشتی  استان مازندران برای پیشمرگان کرد مسلمان مریوان که در دفاع مقدس با رزمندگان سه استان شمالی همکاری داشتند ، ارسال می شود.
سردار ملکی همچنین از آخرین وضعیت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران که در حاشیه رودخانه تجن ساری در حال ساخت است گزارشی ارائه کرد و گفت : برای تکمیل آن نیاز به منابع مالی بسیار زیادی داریم و پیگیر بودجه‌های ملی و استانی هستیم و بسیج سازندگی را نیز برای سرعت گرفتن پروژه‌های این مرکز پای کار آوردیم.

ساخت پارک موزه دفاع مقدس مازندران در مساحتی حدود ۶۰ هکتار در حاشیه رودخانه تجن ساری در قالب ۲۴ طرح و در سه فاز در حالی وارد دوازدهمین سال شد که طبق بررسی‌های صورت گرفته ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل فاز اول و دوم ان نیاز است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران همچنین اقدامات این اداره کل در ستاد مبارزه با کرونای استان را تشریح کرد و گفت : تولید حدود ۲ میلیون عدد ماسک، ۱۱ هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده، ۲۰ هزار و ۵۰۰ عدد دستکش، ذبح ۲۰ راس گوسفند برای رفع بلا از جمله اقدامات بوده است.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.