به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدحسین بابایی پیش ازظهر دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به فرمایش حضرت امام راحل مبنی بر حفاظت و پاسداری از اسلام اظهار داشت: فلسفه سپاه پاسداری از انقلاب اسلامی است وبنا دارد با تمام وجود اسلام را محافظت کند.

وی یادآور شد: سپاه در عرصه‌های مختلف نظیر جبهه جهاد علمی، فرهنگی، اقتصادی و فرهنگی نقش آفرینی می کندو این مسئله سبب غیض و غضب دشمنان شده است و امروز سپاه در عرصه جبهه دفاع از سلامت حضور دارد.

سردار بابایی تصریح کرد: حضور روحانیت در سپاه مسئله جدانشدنی است و روحانیان نیز همواره نیز در عرصه‌های مختلف نقش آفرینی کرده اند.

فرمانده سپاه کربلا همچنین با اشاره به شیوع بحران کرونا ویروس از فعالیت و تلاش گروه‌های جهادی برای مقابله با این بحران در استان تقدیر کرد و گفت: بسیج مازندران از نظر کمک به مجموعه بهداشت و درمان پیشگام بوده است.

وی با بیان اینکه مازندران استانی بانشاط و فعال محسوب می‌شود، از تولید بیش از شش میلیون قطعه اقلام بهداشتی و درمانی در استان خبر داد و گفت: همچنین بیش از شش میلیون لیتر مواد ضدعفونی کننده با امکانات مردمی تهیه و توزیع شده است.

در این مراسم حجت الاسلام تسخیری به عنوان مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در مازندران معرفی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.