حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی روز چهارشنبه در رزمایش ضیافت همدلی که در امامزاده عباس ساری برگزار شد، افزود: این سبدهای غذایی هر کدام به ارزش حدود سه میلیون ریال میان خانواده های بدسرپرست و بی سرپرست مازندران‌توزیع می شود.

وی ادامه داد: هرساله و همزمان با ماه رمضان ، اوقاف برنامه افطاردهی از محل عواید موقوفات مازندران را برگزار می کرد اما امسال با توجه به فرامین رهبری کمک مومنانه رقم خورده است.

مدیرکل اوقاف مازندران اضافه کرد : ۹۵ درصد هزینه تهیه بسته های معیشتی در رزمایش ضیافت همدلی از محل اجرای نیات واقفان در خصوص اطعام دهی در ماه رمضان و مابقی خیران تامین شده است .

وی با اشاره به اینکه این رزمایش در سه مرحله اجرا می شود ، افزود : هزینه این اقلام از عوایدموقوفات همچون موقوفه حسین تاجر تامین شده است .

فرماندار ساری نیز در این مراسم گفت : رزمایش مواسات و کمک مومنانه که براساس فرامین رهبری در کشور انجام می شود اتفاق خوبی است که مردم به کمک محرومان شتافتند.

عباسعلی رضایی افزود : اوقاف از جمله نهادهای همیشه پیشگام در این عرصه ها است و این بار نیز با ضیافت همدلی به کمک نیازمندان شتافته است .

وی ادامه داد : همچنین تولید ۲۰ هزار عدد ماسک توسط هیات امنای مجموعه های زیرنظر اوقاف مازندران از دیگر برنامه های خوب اجرایی توسط این نهاد در دوران کرونایی است .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.