به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران ، حسن خیریانپور افزود : ۳۱۵ میلیارد تومان از این مبلغ از محل تسهیلات روستایی به یکهزار و ۵۱۹ نفر پرداخت شد.

وی گفت : ۹۱ میلیارد تومان از این مبلغ هم از محل تسهیلات روستایی نهادهای حمایتی اعم از بهزیستی ، بنیاد شهید و امور ایثارگران و کمیته امداد امام خمینی (ره) به ۲ هزار و ۲۵۳ نفر پرداخت شد.

معاون استاندار مازندران همچنین گفت که پارسال از محل تسهیلات اشتغال فراگیر نیز حدود ۲۷۰ میلیارد تومان تسهیلات به ۳۰۲ طرح در استان پرداخت شد.

خیریانپور همچنین از بهره مندی مناسب مازندران از ظرفیت های بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۳۹۸ خبر داد و گفت که با پیگیری های استانداری و همکاری بانکهای عامل و تلاش دستگاه های اجرایی مرتبط مبلغ حدود ۱۴۸ میلیارد تومان به ۲۲ طرح بخش صنعت و مبلغ حدود ۱۰۶ میلیارد تومان به ۳۵۲ طرح بخش کشاورزی از محل بند الف تبصره ۱۸ تسهیلات پرداخت شد

وی افزود: از همین محل مبلغ ۶۰ میلیارد تومان تسهیلات برای نیروگاه برق مقیاس کوچک پرداخت شد که از مجموع ۵۳ نیروگاه مقیاس کوچک در دست برنامه ریزی استان , تعداد ۲۲ نیروگاه با حجم سرمایه گذاری ۱۲۲۴ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده و مازندران حائز رتبه اول در بین ۳۱ استان کشور از این حوزه شده است.  

تبصره ۱۸ قانون بودجه به دولت اجازه می دهد برای اشتغال آفرینی از بودجه تعریف شده و تملک دارایی در قالب های مختلف استفاده کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.