حجت الاسلام محمد انتظاری پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : تصمیم به عدم برگزاری نماز جمعه در ساری مرکز استان مازندران به پیشنهاد وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی با هدف جلوگیری از شیوع احتمالی بیماری کرونا و به جهت رعایت حقوق شهروندی و حفظ سلامت و امنیت شهروندان گرفته شده است و برای سایر نقاط مازندران هم تصمیم با مشورت دانشگاه علوم پزشکی و استانداری و تایید نماینده ولی فقیه در استان گرفته شده است. 

وی این تصمیم را جهت تثبیت شرایط پیشگیری کرونایی و جلوگیری از شدت گرفتن شیوع این ویروس عنوان کرد و گفت : امنیت و سلامت مردم در اولویت قرا ردارد و امیدواریم با فروکش کردن این بیماری شاهد برپایی باشکوه تر نماز جمعه باشیم. 

برگزاری نماز جمعه مازندران از نهم اسفند ماه سال گذشته همراه با شیوع ویروس کرونا و به منظور شکستن زنجیره انتقال این ویروس لغو شد و پس از گذشت ۹ هفته تاکنون ادامه یافت.

مازندران اکنون شصت و پنجمین روز شیوع ویروس کووید -۱۹ یا همان کرونا را پشت سر می گذارد؛ ویروسی که تا کنون در این استان صدها نفر را به خود مبتلا کرد و جان دهها نفر را گرفت. 

در حال حاضر نیز بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی مازندران ۴۱۶ بیمار مشکوک مبتلا به ویروس کروان در بیمارستان های استان بستری هستند. 

در مجموع در ۴۷ نقطه این استان نماز جمعه برگزار می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.