دکتر ابولقاسم لعلی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : طی پنج روز گذشته تاکنون ۷۱ نفر در تصادفات شهرها و روستاهای بابل مصدوم شدند. 

وی بیان داشت : سازمان اورژانس بابل در راستای وظایف بهداشتی و درمانی خود در پنج روز گذشته  ۲۵۶ ماموریت انجام داد که از این تعداد ۹۳ ماموریت آن شهری و 163  ماموریت جاده ای بوده است.

این مسئول گفت : در ۱۲۰ ساعت گذشته یعنی پنج روز اخیر سازمان اورژانس  بابل ۷۱ ماموریت تصادف انجام داده است که  ۲۳ تصادف شهری و ۴۸ ماموریت تصادف جاده ای بوده است .

وی افزود : در پنج روز گذشته یک هزار و  ۳۷۶ تماس با مرکز سازمان اورژانس ۱۱۵ بابل گرفته شد که ۶۲ مورد آن مزاحمت تلفنی و ۲۵ مورد هم جهت اخذ مشاوره بوده  و بقیه موارد مرتبط با پیگیری ماموریت ها بوده است.

شهرستان ۵۳۶ هزار نفری بابل با مساحت یک هزارو ۴۳۱ کیلومتر مربع دارای ۶۱۳ روستا و آبادی در قالب ۶ بخش ، ۱۱ دهستان و هفت شهر است.

جاده های مسیر بابل به آمل، جاده شهید صالحی منتهی به بندپی شرقی، جاده خشرودپی منتهی به بخش بندپی غربی، جاده گنج افروز به بابلکنار منتهی به لفور، جاده بابل به بهنمیر و جاده بابل به قائمشهر از جمله مهم ترین جاده های شهرستان بابل هستند که بیشترین تصادفات هم در آنها رخ می دهد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.