سید علی اصغر رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر به اشاره به راه اندازی شش مرکز تخصصی نیکوکاری در استان اظهار داشت: مراکزنیکوکاری خیرین کارآفرین اشتغال در سال گذشته با هدف کمک مردم و بهره گیری از ظرفیت خیرین اشتغال به منظور توسعه کمی و کیفی در فرایند توانمندسازی و اشتغال مددجویان و سایر اقشار نیازمند و آسیب پذیر جامعه همراه با تقویت رشد ایمانی و اعتقادی آنان، ایجاد شده است.

وی افزود: تشکیل این مراکز صرفاً برای نظام مند کردن ارائه خدمات اشتغال زایی، کارآفرینی و کمک به رفع موانع، مشکلات و تنگناهای فضای کسب و کار مددجویان به واسطه‌ی امکانات و توانمندی‌های کارآفرینان نیکوکار با محوریت مرکز نیکوکاری بوده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مازندران با تشریح برخی از زمینه‌های همکاری خیرین کارآفرین و اشتغال تصریح کرد: تأمین ملزومات موردنیاز کسب وکار، تأمین منابع نقدی و اعتباری طرح‌های کسب و کار، کاریابی و مهارت آموزی متناسب با نیاز بازار کار، جذب مؤسسات و خیرین کارآفرین در این مرحله موجب شد تا برای ایجاد و راه اندازی مراکز نیکوکاری ویژه کارآفرینان اقدام شود.

وی بیان داشت: این ۶ مرکز نیکوکاری خیرین کارآفرین اشتغال در شهرستان‌های (چالوس، عباس آباد، مناطق (۱و۲) ساری، سوادکوه و آمل) با همکاری حوزه مشارکت ایجاد شده است.

رضایی با ابراز خرسندی از عملکرد خیرین در پیشبرد اهداف و مأموریت‌های کمیته امداد در توانمندسازی اقتصادی خانواده‌های تحت حمایت گفت: در سال جاری طبق برنامه از پیش تعیین شده در سایر شهرستان‌ها نیز راه اندازی این مراکز تخصصی دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.