با توجه به روزهای کرونایی که رعایت نکات بهداشتی بیش از گذشته سفارش می شود و بخاطر قطع زنجیره ویروس کرونا این روزها مطب دندانپزشکان حرفه ای که نکات بهداشتی را به طور کامل رعایت می کنند هم بسته است در بابل یک دندانپزشک با مدرک دیپلم در یک مکان غیر بهداشتی بیماران را ویزیت می کرد.

سید مصطفی قاسم زاده معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی بابل به خبرنگار ایرنا گفت: فعالیت این دندانپزشک قلابی ۵۰ ساله غیر مجاز بوده است.

وی افزود: این فرد در بخش گتاب مطب دندانپزشکی دائر کرده بود و بیماران را بدون رعایت نکات بهداشتی ویزیت می کرد.

وی گفت: با هماهنگی با دادستان عمومی و انقلاب و تیم نظارتی دانشگاه علوم پزشکی بابل مطب این دندانپزشک قلابی پلمب و پرونده به مراجع قضایی ارجاع شد.

وی بیان کرد: شهروندان هشدارها و حساسیت های ویروس کرونا را جدی بگیرند و فریب تبلیغات کذب افراد غیر مجاز در حوزه دندانپزشکی، پوست، زیبایی و طب سنتی را نخورند و به این مراکز به هیچ عنوان مراجعه نکنند.

زنگ خطر ورود بیماری کرونا به مازندران ۳۰ بهمن سال گذشته با شناسایی ۲ بیمار مشکوک در بابل نواخته شد. بیماران شناسایی شده افرادی بودند که همزمان با شیوع کرونا در قم به آن شهرستان سفر داشتند.

هم اکنون طبق آخرین آمار بستری بیماران مشکوک به کرونا در بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی بابل به ۱۱۴ نفر کاهش یافت.

شهرستان ۵۳۱ هزار نفری بابل دارای شش بخش و هفت شهر است.

دانشگاه علوم پزشکی بابل مستقل از دانشگاه علوم پزشکی مازندران، هفت بیمارستان آموزشی درمانی شامل بیمارستان آیت الله روحانی ، شهید یحیی نژاد ، شهید بهشتی ، بیمارستان ۱۷ شهریور مرزیکلا ، بیمارستان کودکان امیرکلا ،مرکز ناباروری فاطمه الزهرا  و همچنین بیمارستان پرتو درمانی شهید رجایی بابلسر را زیر پوشش دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.