به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران، مهدی رازجویان در نشست شورای فنی استان  مازندان افزود : براساس  ابلاغیه وزارت کشور، ادامه فعالیت در پروژه های عمرانی توسعه ملی استانی با حفظ اقدامات بهداشتی از امروز ۲۵ فروردین ماه با رعایت پروتکل های بهداشتی سرگرفته می شود

وی اضافه کرد : کارگاههای اجرایی پروژه های عمرانی برای حفظ ایمنی سلامت کارگران  علاوه بر تامین تجهیزات حفاظتی برای این کارگران، باید نسبت به کنترل  و پایش مستمر وضعیت سلامت نیروی کار و هماهنگی با مراکز بهداشتی درمانی نیز اقدام کنند.
معاون استاندار مازندران افزود:  پیمانکارانی که پروتکل های بهداشتی را در کارگاههای خود رعایت نکنند، در صورت شروع به کار نیز فعالیتشان متوقف خواهد شد.
براساس آمار غیر رسمی پیش بینی می شود با احتساب کارگاههای کوچک و بزرگ و نیمه کاره بودن حدود ۵ هزار پروژه عمرانی در استان مازندران دستکم ۱۰ هزار کارگاه فعالیتشان شروع می شود.
پیش از این نیز با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی هوشمند فعالیت واحدهای صنفی کم خطر که در این استان بیش از ۷۵ درصد از ۱۳۵ هزار واحد صنفی را شامل می شد، فعالیشان را از ۲۳ فروردین ماه شروع کردند که به دلیل سهل انگاری در اجرای پروتکل های بهداشتی پس از ۴۸ ساعت از شروع این فعالیت ها نگرانی از سوی مسوولان پزشکی استان مبنی بر احتمال شیوع موج دوم ایجاد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.