محمد آزاد در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در سال ۹۸ در کنار غم و اندوه‌ها و بحران‌ها، دستاوردهای بزرگ و کم‌نظیری نیز داشتیم گفت: همه پروژه‌ها مانند فرودگاه، دانشگاه بین الملل، مجتمع امین و… برای افتتاح آماده شده است.

آزاد از اجرای دقیق و بدون کوچک‌ترین خللی در انتخابات مجلس شورای اسلامی با تلاش دو هزار نیروی اجرایی در اسفندماه سال ۹۸ خبر داد و گفت: خود را برای ستاد خدمات سفر و میزبانی مسافران آماده می‌کردیم که ناگهان شیوع ویروس کرونا همه برنامه‌ها را بهم ریخت و ما نیز با کنار گذاشتن همه کارها، تأمین سلامت و جان شهروندان را در اولویت قرار دادیم.

این مسئول با بیان اینکه قبل از ابلاغ رسمی، ما ستاد پیشگیری از کرونا را در رامسر تشکیل داده و کار را شروع کرده بودیم اذعان داشت: از آنجایی که استان گیلان به عنوان یکی از کانون‌های شیوع کرونا بود که مراودات نزدیک کاری و خانوادگی مردم رامسر با این استان کار را برای شهرستان سخت کرد ولی ما بلافاصله تب سنجی و مدیریت ورود و خروج را از نخستین روزها در ورودی شهرستان آغاز کردیم.

فرماندار رامسر ضمن تسلیت به همه خانواده‌های متوفی این بیماری گفت: تیم سلامت شهرستان شامل کادر شبکه بهداشت و درمان، بیمارستان، نظام‌پزشکی و پرستاری در این راه جهاد کرده‌اند و همگان قدردان این زحمات هستند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی و دستگاه‌های امنیتی اطلاعاتی به خوبی پای کار آمد و فراتر از وظایف سازمانی کار کردند و سپاه نیز در این موضوع بسیار خوش درخشید، تصریح کرد: ماسک و ضدعفونی نیازهای اصلی در این وضعیت بود که سپاه و بسیج این روند را با قدرت درحال انجام است.

وی گفت: در مایحتاج ضروری مردم اصلاً کمبود نداشتیم اما همگان در رسانه‌ها دیدند در کشورهایی که مدعی هستند چه فجایعی رخ داده است.

نماینده عالی دولت در رامسر از همراهی بسیار خوب مردم و کسبه و بازاریان رامسر در طرح فاصله گذاری اجتماعی قدرانی و اظهار کرد: در برخی مناطق گاهاً دیده می‌شود درصد کمی از بازار رعایت نمی‌کنند که نباید سیاست یک بام و دوهوا در شهرستان باشد و همه واحدهای صنفی باید رعایت کنند.

وی افزود: کادر بهداشت و درمان سختی‌های زیادی را تحمل می‌کنند و شهادت یکی از این مدافعان بسیار همه را اندوهگین کرد و ما نباید شرایط را برای این مدافعان سلامت سخت‌تر کنیم.

آزاد گفت: در دو منطقه شهرستان شاهد افزایش آمار کرونا هستیم و گزارش‌هایی نیز در ییلاقات داریم که خوب نیست.

وی با اشاره ه شرایط نامناسب اقتصادی خانوارها و بیان اینکه ما خودمان را برای وضعیت پس از کرونا آماده کرده‌ایم گفت: برای جلوگیری از سختی‌های پس از کرونا در سطح کلان تصمیماتی درحال اتخاذ است که بزودی وارد فاز عملیاتی خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.