طرح فاصله گذاری اجتماعی بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با شیوع ویروس کرونا از بامداد جمعه گذشته همزمان در سراسر کشور اجرایی شد. این طرح با هدف کاهش ارتباطات و مراودات اجتماعی و جلوگیری از ترددهای غیر ضروری بین شهری به منظور سرعت بخشیدن به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا است.

بر اساس این طرح ، نحوه شناسایی افراد ساکن و بومی با استفاده از کارت ملی ، پلاک خودرو و بیمه نامه خودرو است در شهرستان رامسر پس اجرایی شدن این طرح تعداد از مسافران و افراد غیر بومی با استفاده از راه های فرعی منتهی به شهر رامسر از این مسیر برای دور زدن مسیر ایست و بازرسی استفاده می کردند.

محمد آزاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با  اشاره به تشدید اقدامات دولت برای قطع زنجیره ویروس کرونا و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی افزود : تمامی راه های فرعی و میان بر ورودی به رامسر و همچنین راه های ورودی از رامسر به شهرستان تنکابن با به بخش های دالخانی و مرکزی  با همکاری دهیاری ها ، بخشداران به روی غیر بومیان بسته شد و هیچ خودروی غیر بومی حق ورود به رامسر را ندارد.

وی اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی را اقدامی مناسب در جهت حذف زنجیره انسانی ویروس کرونا و کاهش شیب سرایت آن خواند و تاکید کرد: هیچ گونه کوتاهی در این زمینه پذیرفته نیست زیرا سلامت و تک تک شهروندان رامسری خط قرمز ماست.

شهرستان ۸۰ هزار نفری رامسر در غرب استان مازندران قرار دارد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.