این پزشک وجه اهدایی را امروز جمعه در اختیار ستاد مردمی مبارزه با کرونا در بابل قرار داد تا براساس اعلام نیاز بیمارستان های کرونایی بابل اقلام ضروری تهیه و در اختیار بیمارستان ها قرار گیرد.

بابلی ها برای هدفمند شدن کمک های خیرین با تشکیل ستاد مردمی مبارزه با کرونا بر اساس نیازهای بیمارستان های بابل که به ستاد اعلام می شود ، اقدام می کنند.

کمک های خیرین بابل به صورت روزانه توسط ستاد مردمی مبارزه با کرونا جمع آوری و در اختیار مراکز درمانی قرار می گیرد و بر این اساس همچنین در این روز باغداران روستای گنج افروز بابل نیز تعداد ۴۰ جعبه پرتقال برای کادر درمانی و پزشکان برای مصارف در بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی بابل اهداء کردند.

خیرین شهرستان بابل از همان نخستین روزهای بستری شدن بیماران مشکوک به کرونا در بیمارستان های بابل با برداشتن گام ها بلند با تشکیل ستاد مردمی مبارزه با کرونا  توانستند تاکنون بیش از ۲۰ میلیارد ریال برای کمک به بیمارستان ها و مراکز درمانی شهرستان بابل بردارند که البته این موارد اهدایی به صورت نقدی و غیر نقدی توانسته کمک های قابل توجهی به بیمارستان های بابل بکند.

در آخرین گزارش ارائه شده از سوی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل، تاکنون بیش از  ۱۱ هزار بیمار مشکوک به ویروس کرونا از سوی مراکز درمانی این شهرستان پذیرش شدند و یک هزار و ۸۱۵  بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های بابل بستری و تحت مراقبت های ویژه قرار گرفتند.

شهرستان بابل دروازه ورودی کرونا به مازندران بود. نخستین بار زنگ خطر ورود کرونا به مازندران با شناسایی ۲ شهروند بابلی که سفری به قم داشتند در سی ام بهمن و رسانه ای کردن آن در اول اسفند به صدا درآمد.

شهرستان ۵۳۱ هزار نفری بابل که دارای شش بخش و هفت شهر می باشد که  سومین هفته خود را در وضعیت قرمز می گذراند و از مردم خواسته شد برای شکست کرونا از خانه خارج نشوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.