هادی خنجری  روز سه شبنه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نقاهتگاه بهشهر برای بهبودیافتگان بیماران کرونایی با ۶۰ تخت تجهیز شده است.

وی گفت:  این مرکز مراقبتی به همت خیر نیکوکار " نیکپور" مدیر عامل شرکت افق در مدت ۱۰ روز و با پیگیری های مدیر شبکه بهداشت و درمان تجهیز شده است .

فرماندار بهشهر با اعلام اینکه با شیوع کرونا اقدامات مهمی در این بخش انجام شده است؛ یادآور شد: جوانان، فعالان سازمان‌های مردم نهاد، نیروهای بسیج، هیات‌های مذهبی، بچه های مسجدی و ایثارگران با فعالیت‌های داوطلبانه و موثر خود، اثر قابل توجهی در مقابله با کرونا بر جای گذاشتند و کمک شایانی در این بخش انجام دادند.

خنجری اظهار داشت: طی روزهای گذشته اقدامات مختلف و موثری در سطح شهرستان برای مقابله با بیماری کرونا انجام شده است که گام اول آن شامل گند زدایی از معابر و میادین بود که با مشارکت نیروهای مردمی در کنار نیروهای سپاه، ارتش در حال انجام است.

وی افزود: تعطیلی بازار در بخشی از ساعات شبانه روز از ساعت ۸ تا ۱۲ ظهر در دستور کار است و بخش زیادی از اصناف نیز با همراهی که داشتند، واحدهای خود را تعطیل کردند.

فرماندار بهشهر افزود: حفظ سلامت مردم جامعه از مهمترین اولویت هاست و افراد باید ضمن خودمراقبتی و دیگر مراقبتی، برای افزایش سلامت تلاش کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.