به گزارش خبرنگار مهر، سیف الله فرزانه بعدازظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: مازندران بیش از ۳۵۰۰ مجموعه اقامتی، تفریحی و پذیرایی دارد که با توجه به شرایط فعلی کشور در نوروز ۹۹ تعطیل هستند و هیچ خدماتی را ارائه نخواهند کرد.

وی با اشاره به همراهی خوب مردم مازندران در بحث جلوگیری از شیوع این ویروس و ارتباط مؤثر با سامانه تلفنی ۳۳۳۹۱۰۰۷-۰۱۱ گفت: با وجود دغدغه‌های بهداشتی، نیروهای خدوم این اداره کل، دستگاه‌های اجرایی شهرستان و نیروهای انتظامی، بازدیدها را افزایش دادند.

فرزانه با اشاره به اهمیت توجه به دستورات وزارت بهداشت در خصوص رعایت بهداشت و عدم خروج از منزل غیر از موارد ضروری، گفت: سفرهای نوروزی، قطعاً به زودی و با همت مردم ایران زمین در فصل زیبای بهار برقرار خواهد شد و مردمان خوب مازندران میزبانی متفاوتی خواهند داشت.

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران، گفت: تا امروز بیش از ۸۰۰۰ بازدید از تأسیسات گردشگری سطح استان و اماکن استیجاری غیر مجاز صورت گرفته است و در مجموع ۴۰ خانه و ویلای استیجاری پلمب شده است.

وی همچنین با اشاره به اقدام خوب تعدادی از هنرمندان صنایع دستی و بهره برداران و سرمایه گذاران تأسیسات گردشگری در راستای تولید ماسک و بخشش اجاره بها، گفت: این اقدامات خیر خواهانه، آرامش، که مهم‌ترین دغدغه این روزهای مردم است را به جامعه بازمی گرداند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.