به گزارش روز جمعه روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران، محمدشیاری گفت که در جریان بازدیدهای مستمر کارشناسان این اداره و با توجه به اعلام دستورالعمل های قرارگاه پدافند زیستی ، موارد تخلف در این واحدها در شهر فریدونکنار، مشاهده و پس از بررسی، پلمب شد.

او با اشاره به اهمیت جلوگیری شیوع ویروس کرونا و کاهش سفر به استان گفت : ساحل فریدونکنار و جاذبه های دریایی در این شهرستان همیشه به عنوان یکی از جذابیت های سفر به استان مازندران به حساب می آید و قطعا با همراهی خوب مردم و قطع کامل سفر، روزهای خوبی پیش رو خواهد بود و دریای زیبای مازندران، میربانی متفاوتی از گردشگران و مسافران عزیز خواهد داشت.

شیاری گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا امروز بیش از ۳۰۰ مورد بازدید از تاسیسات گردشگری در سطح شهرستان به عمل آمده است.

وی همچنین به رسیدگی به شکایات مردمی از طریق سامانه تلفنی ۳۳۳۹۱۰۰۷-۰۱۱ اشاره کرد و افزود : بخشی از موارد پلمب خانه های استیجاری بر اساس گزارش مردمی بود.

فریدنکنار یکی از مهم ترین شهرهای گردشگری مازندران است که سالانه میزبان بیش از ۲ میلیون گردشگر و تردد حدود پنج میلیون مسافر است. 

بنابر مصوبه ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا تمامی اقامتگاه های گردشگری رسمی و غیر رسمی تا عادی شدن شرایط حق میزبانی از مسافرین و ارائه خدمات به گردشگران را ندارند. 

بر اساس آخرین گزارش دانشگاه علوم پزشکی مازندران تا امروز ابتلای حدود یکهزار و ۲۰۰ مازندرانی به کرونا قطعی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.