به گزارش خبرنگار مهر، کامران اصغری پیش ازظهر چهارشنبه در جلسه نقش تعاونی‌ها در هلدینگ ثروت آفرینی اظهار کرد: مازندران از نظر اقتصادی، منابع مالی و فعالان بزرگ اقتصادی و در زمینه ظرفیت‌های سرمایه گذاری چون دریا، گردشگری، معادن، جنگل، کشاورزی و تولیدات مواد غذایی از استان‌های برخوردار کشور است.

وی با اشاره به اینکه در علم اقتصاد کار فردی ریسک و یا خطر به مراتب بیشتری نسبت به کار جمعی دارد افزود: استان مازندران از وجود تعاونی‌های بسیار خوبی بهره می‌برد اما هنوز در این بخش و تقویت فرهنگ کار جمعی در بین مردم کار و راه زیادی دی پی داریم و باید به آن توجه کنیم.

اصغری خاطرنشان کرد: لازمه تبدیل ظرفیت‌ها به بالفعل و بهره گیری از آن نیازمند انجام سرمایه گذاری‌های مشترک و بزرگ است و باید به ثروت آفرینی در حوزه‌های مختلف از جمله بخش تعاون در همه حوزه‌ها توجه اساسی شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه هلدینگ ثروت آفرینی روند توسعه مازندران را شتاب می بخشد خاطرنشان کرد: ایده تشکیل این هلدینگ را استاندار مازندران به طور هوشمندانه ای ارائه و پیگیری کرده است.

وی تشکیل هلدینگ سرمایه گذاری و ثروت آفرینی را در استان ضروری برشمرد و با بیان اینکه نباید از تشکیل آن از بخش تعاون غافل ماند، افزود: تعاونی‌ها باید نقش اول را در هلدینگ ثروت آفرینی مازندران ایفا کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.