به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نمازجمعه ساری با تاکید بر مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی، حضور گسترده را سبب رسوایی دشمنان دانست و با تقدیر از حماسه آفرینی مردم استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: امروز نیز مردم حماسه دیگری را خلق خواهند کرد.

وی با بیان اینکه مردم با حضور پرشور در انتخابات، باید افراد قوی و کارآمد را روانه مجلس کنند، گفت: با حضور افراد کارآمد مجلس قوی تشکیل خواهد شد.

وی با عنوان اینکه دشمنان فقط زبان زور و حضور نظام جمهوری اسلامی را خواهد فهمید، یادآور شد: دشمنان بدانند با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی، مشارکت حداکثری و گسترده رقم خواهد خورد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر انتخاب افراد اصلح برای حضور در مجلس یادآور شد: دشمنان از حضور گسترده و یکپارچه مردم در انتخابات به شدت عصبانی و خشمگین می‌شوند.

امام جمعه ساری با اشاره به حمله نظامی به پایگاه آمریکا در عین الاسد گفت: دشمنان حرف زور را می‌فهمند و اهل مذاکره و مباحثه نیستند.

وی همچنین با تاکید برداشتن تقوای الهی، ادامه داد: تقوای سبب رستگاری می‌شود و به زحمات و تلاش‌های انسان، عیار می بخشد.

امام جمعه ساری در بخشی از سخنانش با گرامیداشت روز امور تربیتی تصریح کرد: سبک زندگی اسلامی و همراه با ارزش‌های انقلاب اصل بسیار مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.