معاون سیاسی وزارت کشور گفت: هراندازه رقابت در انتخابات بیشتر باشد،  مشارکت در انتخابات نیز افزایش خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایسنا،  منطقه خراسان شمالی،  عرف در دیدار با نماینده ولی فقیه استان با اشاره به اینکه ارزیابی دشمنان انقلاب اسلامی از رضایتمندی مردم از نظام جمهوری اسلامی به مشارکت مردم در انتخابات بستگی دارد، اضافه کرد: دشمنان انقلاب اسلامی اعتماد عمومی از نظام را میزان مشارکت مردمی در انتخابات ارزیابی می کنند و باید بستر مناسبی برای حضور مردم در انتخابات فراهم شود.

وی ادامه داد: چهار رکن در انتخابات باید وجود داشته باشد که مشارکت،  امنیت،  سلامت و رقابت ارکان این انتخابات است.

عرف اظهار کرد:  امیدواریم در سال جاری انتخاباتی باشکوه برگزار شود و مجلسی کارآمد را در نظام داشته باشیم.

معاون سیاسی وزارت کشور تصریح کرد: در وزارت کشور به دنبال ایجاد آمادگی کامل در کشور هستیم تا انتخاباتی با رقابت و باسلامت بالا برگزار کنیم.

به گفته وی جبهه و حزب های سیاسی برای ما اهمیتی ندارد و هدف اصلی برگزاری انتخابات باشکوه و سلامت کامل است و نگاهی حزبی و سیاسی نداریم.

عرف عنوان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در حال حاضر می خواهند ملت ایران را دلسرد کنند و عملا باید در مقابل این جبهه ایستاد و مردم ایران مانند همیشه که با شکوه در صحنه حضور دارند در مقابل افکار دشمنان انقلاب اسلامی صف آرایی کنند.

وی تاکید کرد: انتخابات، آبروی نظام است و نگاه حزبی و جناحی را مد نظر نداریم تا بتوانیم انتخاباتی سالم و با رقابت بالا را برگزار کنیم و ازهمین جهت نگاهی فراجناحی را در سرلوحه کار خود قرار داده ایم.

در اوج رقابت، رفاقت مهم است

نماینده ولی فقیه حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی در ادامه بیان کرد: انتخابات تکلیف پر زحمتی است که باید به درستی انجام شود و مشارکت سیاسی در انتخابات پس از انقلاب اسلامی از دستاوردهای نظام بوده است.

وی تاکید کرد: در نظام اسلامی مردم هستند که انقلاب را پیش برده اند و به عنوان موتور محرک نظام هستند که هدایت این موتور نگاه فراجناحی را می طلبد.

یعقوبی افزود: اسلام با دموکراسی و حقوق مردم مخالفتی نداشته و در تمام انتخابات توانسته خوب به میدان بیاید و درکشورهای دیگر میزان مشارکت در انتخابات به این اندازه نیست.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.