به گزارش خبرنگار مهر، حسن خیریانپور شامگاه سه شنبه در نهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان به اعضای این کارگروه مأموریت داد هم در جهت تأمین به موقع کالاهای مورد نیاز مردم در روزهای پایانی سال و هم در جهت مراقبت و نظارت بر روند قیمت‌ها اقدام کنند.

وی تصریح کرد: از اول اسفند ماه تا ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ با مسئولین تعزیرات حکومتی و اداره کل صنعت, معدن و تجارت استان و همکاری فرمانداران ۲۲ شهرستان استان, طرح نظارت ویژه بر بازار و تشدید بازرسی‌ها در مازندران اجرا و با مصادیق تخلف به صورت جدی برخورد خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گفت: در این جلسه تصمیم گرفتیم در همه ۲۲ شهرستان مازندران با همکاری اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی, نمایشگاه بهاره و فروش در شب عید برگزار شود.

خیریانپور همچنین تصریح کرد: برای تأمین میوه عید مردم در مازندران نیز ۵۰۰ تن سیب از دماوند را ذخیره سازی و ۵۰۰ تن پرتقال تامسون هم ذخیره سازی که بزودی در همه ۲۲ شهرستان توزیع خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری افزود: استان مازندران به عنوان استان تأمین کننده پرتقال تامسون شب عید همه ۳۱ استان اقدامات لازم را انجام داد و تا کنون حدود ۲۰ هزار تن پرتقال به استان‌های ذیربط حمل و مابقی نیز حداکثر ظرف یک هفته حمل خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.