به گزارش خبرنگار مهر، سید امیر حسینی عصر دوشنبه در نشست شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه ۳۳۳ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه تنکابن برای انتخابات پیش رو در نظر گرفته شده است، گفت: ۲۷۰ شعبه ثابت و ۶۳ شعبه سیار هستند.

وی با تاکید بر رعایت قانونمداری در انتخابات افزود: انتظار ما این است که همه مدیران و کارکنان با ایجاد یک بسیج عمومی برای حضور در پای صندوق‌های رأی به افزایش سطح مشارکت عمومی کمک کنند.

حسینی جو با بیان اینکه رکن اصلی نظام اسلامی جمهوریت آن است، اضافه کرد: انتخابات یک پدیده و رفتار در جهت اجرای دموکراسی است.

وی با تاکید بر اینکه در شرایطی مانند جنگ، ترور و حوادث غیرمترقبه هیچگاه انتخابات در کشور تعطیل نشده، اظهار داشت: تأکید امام راحل و مقام معظم رهبری و دیگر بزرگان کشور همواره بر برگزاری انتخابات و رعایت اصل مردم‌سالاری دینی بود.

نماینده عالی دولت در تنکابن ضمن قدردانی از هیئت‌های سه‌گانه، اداره اوقاف و امور خیریه، آموزش و پرورش شهرداران، بخشداران و دهیاران از دستگاه‌های اجرایی خواست، انتخابات را جدی گرفته و همه امکانات را در اختیار برگزاری این رویداد سیاسی بگذارند.

وی ضمن قدردانی از حضور گرم نامزدهای انتخاباتی به دلیل ایجاد شور و گرما در جامعه از آنان خواست تا تبلیغات انتخاباتی را در چارچوب و لوای قانون انجام دهند و بر رعایت اخلاق از سوی آنان تاکید کرد.

فرماندار ویژه تنکابن تصریح کرد: با رعایت اخلاق مداری از سوی نامزدهای انتخاباتی و هوادار ان آنها بدعت نامناسب در جامعه بنا گذاشته نمی‌شود و این نامزدها می‌توانند در فضای آرام و به دور از تخریب برنامه‌هایشان را ارائه داده و مردم را برای حضور در پای صندوق‌های رأی تشویق کنند.

وی با اشاره به برخی بد اخلاقی‌ها در فضای مجازی و حقیقی خاطرنشان کرد: یک نفر از این ۱۱ نفر نامزد به مجلس می‌رود و برای آبادانی این حوزه انتخابیه باید خودمان و رفتارمان را تغییر دهیم.

حسینی جو با بیان اینکه فرمانداری و هیئت‌های سه گانه در برگزاری انتخابات نگاه بی‌طرفانه دارند، گفت: امانتداری از آرای مردم موضوع بسیار مهمی برای ما بوده و برای اجرای دقیق قانون انتخابات با هیچکس تعارف نداریم.

فرماندار ویژه تنکابن ادامه داد: مسئولیت فقط گرفتن القاب و عناوین نیست بلکه نیاز به ساز و کارها و موضوعاتی دارد تا بین مردم و مسئولان وصلت ایجاد شود.

وی با اشاره به صداقت و روحیه جهادی سردار دل‌ها شهید قاسم سلیمانی اظهار داشت؛ حضور میلیونی مردم در تشییع جنازه این سردار شهید بیانگر صداقت او با مردم است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.