به گزارش خبرنگار ایرنا ، هومن افاضلی جمعه شب در کنفرانس خبری پس از مسابقه هفته بیستم رقابت های فوتبال لیگ برتر  برابر نساجی در قائمشهر در گفت و گو با خبرنگاران افزود :  زمین ورزشگاه شهید وطنی که چمن مصنوعی دارد ، شرایط مناسبی برای بازی در روز بارانی نیست و با این وجود دیدار خوبی را در برابر تیم میزبان انجام دادیم.
وی توضیح داد :  ما در نیمه اول بازی خوبی را ارائه ندادیم و زیر فشار تیم  میزبان قرار داشتیم ، ولی در نیمه دوم بازی خوبی از خود نشان دادیم و به نظر می رسد که دارو این دیدار یک پنالتی را به سود ما نگرفت.
افاضلی گفت : باید بازی را بازبینی کنیم تا بتوانیم نظر قطعی نسبت به این اشتباه داروی بگیریم ، ولی از نظر ما در این بازی داور یک پنالتی ما را نگرفت.
وی با تعریف و تمجید از داور این مسابقه ( رضا کرمانشاهی) اظهار داشت : ایشان از داوران خوب کشورمان هستند و به نظرم به جز این پنالتی مشکوک؛ داوری خوبی را انجام دادند .
 حمایت از سرمربی تیم میزبان 
 سرمربی پارس جنوبی جم که به نظر می رسید در جریان خشم هواداران قائمشهری و شعارشان علیه کادر فنی تیم نساجی قرار گرفته بود ، از رضا مهاجری سرمربی قرمزپوشان مازندرانی حمایت کرد و او را یکی از مربیان خوب فوتبال ایران توصیف کرد.
وی گفت : آقای مهاجری در زمانی که در نیم فصل اول نساجی روزهای خوبی را از لحاظ مدیریتی پشت سر نمی گذاشت ، با وجود این که چند تیم لیگ برتری خواهانش بودند، در این تیم ماند و تیم خوبی را تشکیل داده است.
در این کنفرانس خبری خبرنگاران مازندرانی در اعتراض به عدم حضور سرمربی پارس جنوبی جم در کنفرانس خبری پیش از مسابقه، از هر گونه پرسشی در باره بازی از او خودداری کردند و صرفا صحبت های  سرمربی پارس را شنیدند.
تیم پارس جنوبی جم در هفته بیستم رقابت های لیگ برتر در قائمشهر برابر تیم نساجی به تساوی صفر- صفر رسید.
بازی این دو تیم در دور رفت نیز با نتیجه یک- یک  در زمین پارس جنوبی جم خاتمه یافته بود.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.