به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالفتاح اهوازیان ظهر سه شنبه در جمع راهپیمایان یوم‌الله ۲۲ بهمن در شهرستان قائم‌شهر، با بیان اینکه انقلاب ما یک انقلاب معنوی و فرهنگی بود، گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی خروجی‌های ۴۰ ساله انقلاب، دیگر قابل شمارش نیست.

همرزم سردار شهید سلیمانی، با بیان اینکه ممکن است کاستی‌هایی وجود داشته‌باشد، افزود: بچه‌های ما در خط ولایت ذوب شدند، ما ۸ سال جنگیدیم و بهترین بچه‌های ما به جبهه رفتند و معلم ما شدند.

اهوازیان جوانان مازندرانی را دلیران خطه خان‌طومان نامید و گفت: رزمندگانی که در خان‌طومان جنگیدند پیروان مکتب قاسم سلیمانی بودند چراکه حاج قاسم یک مکتب است و مکتب سلیمانی‌ها یعنی مدافعین حرم و بچه‌های شهادت طلبی که برای کشور ما نعمت هستند.

وی در روز اربعین شهید سلیمانی، خصوصیات بارز این شهید را برشمرد و افزود: سردار سلیمانی مرد ولایت و شهدا و ساده‌زیست بود و برای دفاع از ولایت و مردم و کمک به مردمش از جانش هم دریغ نمی‌کرد.

اهوازیان، با بیان اینکه حاج قاسم سینه‌زن و نوحه‌خوان نمی‌خواهد، گفت: ما انتقام قاسم سلیمانی را خواهیم گرفت و حضور مردم در پای صندوق‌های رأی همان ضربه مهلک به دشمن خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.