با راه اندازی این خطوط  ۷۰۰ نفر مشغول کار شدند که  ۴۸۰ نفر در بخش حفاظت از جنگل و ۲۲۰ نفر نیز در بخش صنعت این شرکت فعالیت خواهند داشت.

رئیس دفتر رئیس جمهوری در این مراسم با بیان این که آمریکا با هدف و امید این که کارخانجات کشور تعطیل و کارگران بیکار شوند مقوله تحریم حداکثری را مطرح و اعمال می کند ، گفت : امروز نه تنها اقتصاد ایران به تلقی آنان فلج نشده است ، بلکه بسیار قوی و شاهد افتتاح طرح های تولیدی هستیم.

محمود واعظی با بیان این که آنان قصد داشتند مردم را در مقابل نظام و دولت قرار بدهند و امروز پس از حدود  ۲ سال نتوانسته اند هیچ غلطی بکنند، افزود : تحلیل آنان برای نابودی اقتصاد و تعطیلی کارخانه ها سه ماهه بود ، اما اکنون امیدی به آینده به وجود آمده است و مشکلات در حال حل شدن است.

وی بیان داشت : در مدت چهار ماهه اخیر این خط تولیدی در نکا چوب راه اندازی شده است و باید از همه کسانی که در این امر بزرگ زحمت کشیدند تشکر کنیم و  کسی که یک شغل ایجاد کند و جلوی بیکاری را بگیرد نزد دولت قابل تکریم است. 

واعظی با اشاره به اینکه  ۷۰۰ نفر در این مجموعه نکا چوب فعالیت و کار می کنند جای خرسندی است و این اقدام امیدی به دولت و ملت می دهد ، بیان داشت: در واقع این اقدام  تیری به قلب دشمنان است و کارخانه ای که در گذشته تعطیل بوده است در دوران تحریم راه اندازی شده است.

رئیس دفتر رئیس جمهوری وضعیت شرکت نکا چوب را همانند وضعیت شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران توصیف کرد و قول داد همان طوری که صنایع چوب و کاغذ مازندران از ورشکستگی و اعمال ماده ۱۴۱ قانون تجارت نجات یافت ، با پیگیری و هماهنگی جدی با بانک ملی ، مشکلات نکا چوب نیز حل و فصل شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.