این طرح ها شامل پرده سرا و مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی زیر مجموعه بهزیستی و هایپر مارکت پی یر بوده است .

رییس اداره بهزیستی قائمشهر در افتتاح ۲ طرح اشتغالزایی ، افزود: طرح پرده سرا با کارگاه و انبار در فضایی به مساحت ۲۵۰ متر مربع و با اشتغالزایی ۱۲ نفر به صورت مستقیم به بهره برداری رسیده است .

اسرافیل یزدانی با اعلام اینکه این پرده سرا با هزینه بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسیده است ، گفت که از این میزان مبلغ ۵۰ میلیون تومان تسهیلات به متقاضی تعلق گرفته است .

وی با اشاره به اینکه در سال جاری در راستای اشتغالزایی و توانمندسازی مددجویان تحت پوشش بهزیستی مبلغ ۵ میلیارد تومان برای این شهرستان در نظر گرفته شده ، افزود : این میزان تسهیلات برای اشتغالزایی ۱۷۰ مددجو در نظر گرفته شده که تاکنون ۹۰ درصد از تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شده است .

رئیس اداره بهزیستی شهرستان قائمشهر با اشاره به اینکه امسال ۱۱ خانواده دارای ۲ معلول تحت پوشش این اداره صاحب خانه شده اند ، گفت : ۹۷ واحد مسکونی برای خانواده تک معلول تحت پوشش بهزیستی در شرف ساخت است که برای این تعداد منازل ۲۸۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است .

یزدانی دیگر طرحی که در این شهرستان به بهره برداری رسید را مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی عمومی اعلام کرد و گفت که این مرکز باهزینه ایی بالغ بر ۹۵ میلیون تومان به بهره برداری رسیده است که در این مرکز ۸ درمانگر مشغول به فعالیت هستند .

فرماندار شهرستان قائمشهر در افتتاح طرح های این شهرستان افزود: در شهرستان قائمشهر برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی از محل بند ب تبصره ۱۶ اعتبارات خوبی در نظر گرفته شده است که تاکنون مبلغ ۵ میلیارد تومان در حوزه بهزیستی و مبلغ ۱۰ میلیارد تومان در حوزه کمیته امداد تخصیص داده شده است .

یحیی یوسف پور با بیان اینکه هایپر مارکت پی یر در فاز اول در فضایی به مساحت چهار هزار متر مربع و یکهزار متر سالن به بهره برداری رسیده است ، افزود : این هایپرمارکت با بیش از ۱۰ میلیارد تومان هزینه به بهره برداری رسیده است که در حال حاضر ۷۰ نفر به صورت مستقیم مشغول به فعالیت هستند .

وی با اشاره به اینکه تولید و اشتغال نیاز اساسی جوانان و مردم ما است که باید از سرمایه گذار حمایت کنیم ، گفت : همان گونه که سیاست دولت و رهبر اشتغالزایی است بنابراین ما هم در این مسیر از سرمایه گذاری که بتواند ایجاد اشتغالزایی کند نهایت حمایت را خواهیم کرد .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.