به گزارش خبرنگار مهر، محمد آزاد عصر چهارشنبه در جلسه شورای اداری با اشاره به اینکه ۱۸ پروژه زیرساختی در حوزه‌های مختلف در شهرستان در حال انجام است، افزود: شهرستان رامسر ۷۵ هزار جمعیت ثابت دارد اما در طول سال شش میلیون مسافر به منطقه سفر می‌کنند.

آزاد با بیان اینکه باند جدید فرودگاه رامسر زیر ساخت بزرگ در حوزه حمل و نقل بوده که تأثیر بزرگی در حوزه حمل و نقل و شکوفایی اقتصاد دارد تصریح کرد: در گذشته موانع زیادی برای راه اندازی باند جدید فرودگاه رامسر وجود داشت که با رفع موانع پروازی در آستانه بهره برداری از باند جدید هستیم.

وی گفت: ساختمان جدید پردیس خودگردان بین الملل رامسر با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان بهره برداری می‌شود، همچنین مجتمع فرهنگی کتالم و ساداتشهر که روند عملیات ساخت آن راکد مانده بود و پیشرفت خوبی نداشت و در دو سال گذشته تکمیل شد و در دهه فجر بهره برداری می‌شود.

محمد آزاد گفت: مجموعه آموزشی ملاصدرا بیش از هزار نفر دانشجو دارد که ساختمان جدید آن در دشت جلم کتالم احداث می‌شود و تاکنون ۱۰ میلیارد تومان برای آن هزینه شده است و بخش کارگاهی در روزهای آتی بهره برداری خواهد شد.

فرماندار رامسر تصریح کرد: مجتمع فرهنگی هنری ۱۸ سال به علت دلایل فنی راکد مانده بود که با سفر وزیر گردشگری به رامسر و دستور استاندار مازندران روند ساخت آن اجرایی خواهد شد و در ابتدای کار مقاوم سازی انجام خواهد شد.

وی افزود: احداث دیواره حفاظتی رودخانه چالکرود و سرشاخه گیر با اعتبار ۳ میلیارد تومان در این رودخانه اجرایی می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.