حسن خیریان پروز روز چهارشنبه در حاشیه افتتاح چند پروژه تولیدی در شهرستان محمودآباد افزود : با این مبلغ تسهیلات بیش از ۱۰۰ واحد تولیدی استان که به دلیل مشکلات اقتصادی و داخلی غیر فعال شده بودند، به مدار تولید بازگشته اند. 

وی با بیان این که یکی از دستاوردهای نظام ایجاد روحیه مقاومت بوده است، گفت : با توجه به تحریم های ظالمانه و فشار اقتصادی که در کشور وجود دارد ، تمام اهتمام ما بر این است که با همکاری فرماندار ها و مدیران اجرایی و بانک های عامل  بتوانیم رونق تولید را گسترش دهیم .

خیریان پور افزود : تاکید استاندار بر این است که تمامی کارخانه های راکد و تعطیل شده به مدار تولید بازگردند تا بتوانیم کارکرد مازندران را به یک کارکرد فرا استانی و ملی ارتقا دهیم.

معاون استاندار مازندران گفت : در همین شرایط سخت اقتصادی و در دورانی که ما در حال مقاومت اقتصادی هستیم ، در دهه فجر امسال ۷۲ طرح تولیدی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۸۴۳ میلیارد تومان در سطح استان به مرحله بهره برداری رسیده است.

راه افتادن چرخ سه واحد تولیدی در شهرستان محمودآباد

همزمان با پنجمین روز از دهه فجر سه واحد تولیدی شهرستان محمودآباد با سرمایه گذاری ۱۱۰ میلیارد ریال با حضور معاون استاندار مازندران بهره برداری رسید. 

یکی از این واحدهای تولیدی ، شرکتی در حوزه تولید ورق های فلزی موج دار است که سال ها به دلیل مشکلات داخلی با رکود و عدم فعالیت رو به رو بود و امروز به مدار تولید بازگشت.

این واحد تولیدی در زمینی به مساحت یک هزار و ۴۰۰ مترمربع و سوله ای به مساحت ۸۰۰ مترمربع با حجم سرمایه گذاری ۴۰ میلیارد ریال راه اندازی شد و با بازگشت دوباره به تولید برای حدود ۴۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال زایی کرده است.

شرکت نخجیر نیز از دیگر واحدهای تولیدی افتتاحی شهرستان محمود آباد است که در زمینه تولید ساچمه تفنگ فعالیت دارد . این شرکت نیز در مجموعه ای با مساحت ۲ هزار و ۷۰۰ متر مربع و با سرمایه گذاری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

علاوه براین امروز در محمودآباد یک واحد پرواربندی گوساله با ظرفیت ۲۰۰ راس با اعتباری بالغ بر  ۲۰ میلیارد ریال و با اشتغال زایی مستقیم و غیر مستقیم ۳۰ نفر به بهره برداری رسید .

همچنین با حضور معاون استاندار مازندران کلنگ احداث یک واحد بسته بندی برنج ، حبوب و غلات نیز با ظرفیت ۲ هزار و ۵۰۰ تن به زمین زده شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.