به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد گوهردهی عصر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، حمایت از اقشار آسیب پذیر را یکی از دستاوردهای انقلاب برشمرد و گفت: دهه فجر امسال بیش از ۱۶۰ طرح با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان افتتاح خواهد شد.

وی با تاکید بر تأثیر اشتغال و مسکن بر توانمندسازی مددجویان بهزیستی افزود: تحویل ۴۸ واحد مسکونی ویژه خانواده‌های تک معلول و زنان سرپرست خانواده، ۱۸ واحد مسکونی ویژه خانواده‌های دارای دو عضو معلول و افتتاح ۶۴ طرح اشتغال مددجویی بخشی از اقدامات بهزیستی در دهه فجر امسال خواهد بود.

گوهردهی، بهزیستی را تنها متولی صدور مجوز برای افتتاح مهدکودک دانست و خاطرنشان کرد: در سراسر استان ۷ مهدکودک در دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد که از این تعداد سه مهد روستایی و چهار مهدکودک شهری است.

مدیر کل بهزیستی مازندران با اشاره به اقدامات بهزیستی در حوزه توانبخشی بر گسترش و تقویت ارائه خدمات توانبخشی پزشکی، آموزشی و مراقبتی به معلولین و افزایش خدمات دهی بخش غیردولتی تاکید کرد و افزود: مؤسسه خیریه خردورزان در راستای اهداف خدمات دهی به سالمندان نیز در دهه فجر امسال در آمل افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات پیشگیرانه بهزیستی در حوزه کنترل و درمان اعتیاد و جلوگیری از انواع معلولیت‌ها تصریح کرد: ۱۷ مرکز اقامتی بهبود و بازتوانی اختلال مصرف مواد (کمپ) و مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی در دهه پیش رو افتتاح می‌شود.

مدیر کل بهزیستی استان مازندران بر حمایت از تولید داخلی تاکید کرد و گفت: در همین راستا و با همکاری شرکت گاز استان نمایشگاه توانمندیهای جامعه هدف بهزیستی برای فروش به عموم هم استانی‌های عزیز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.