این طرح ها شامل افتتاح بلوار خزر ، میدان آزادگان و تامین روشنایی ، صنایع بسته بندی سورتینگ و احداث مخزن ۵۰۰ متر مکعبی بوده است .

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان جویبار در مراسم افتتاح واحد بسته بندی سورتینگ که در درکاسر جویبار برگزار شد، افزود: صنایع بسته بندی سورتینگ با ظرفیت ۹۰۰ تن و هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسیده است .

علی شعبانی بیان کرد : با به بهره برداری رسیدن این واحد ۱۰ نفر به صورت مستقیم و ۱۷ نفر به صورت غیرمستقیم مشغول به کار شده اند.

در شهرستان جویبار ۱۷ واحد سورتینگ وجود دارد.

شهردار جویبار نیز در مراسم افتتاح طرح های عمرانی بلوار خزر میدان ازادگان و تامین روشنایی به طول یک هزار و ۲۰۰ متر گفت: این طرحها  با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است .

همت محمدنژاد هدف از اجرایی شدن این طرح ها را ساماندهی ، بهبود عبور و مرور و کاهش تصادفات جاده ای اعلام کرد .

وی با اعلام اینکه در محدوده شهر جویبار ۵۰۰ کوچه آسفالت نشده است، گفت: اگر چه شهرداری به لحاظ مالی با مشکل مالی مواجه است اما در ظرف مدت پنج ماه موفق شده است ۳۰ کوچه با هزینه ایی بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره برداری برساند .

شهردار جویبار در پایان با اشاره به اینکه پروژه سوله تفکیک زباله به اتمام رسیده است ، افزود : این سوله تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

به مناسبت دهه مبارک فجر مخزن ۵۰۰ متر مکعبی در لاریم با هزینه ای بالغ بر ۳۵۰ میلیون تومان  به بهره برداری رسید  که با اجرایی شدن این طرح ۶ هزار نفر از آب آشامیدنی سالم برخوردار می شوند .

شهردار جویبار در مراسم کلنگ زنی تعریض محور جویبار به کوهیخیل گفت : با هماهنگی های صورت گرفته تاکنون ۳ میلیارد تومان برای آغاز محور جویبار به کوهیخیل بودجه در نظر گرفته شده است .

محمد نژاد با اعلام اینکه محور جویبار به کوهیخل چهار بانده می شود ، افزود : با آغاز عملیات اجرایی جویبار به کوهیخیل بحث کانال هدایت آبهای سطحی و نصب روشنایی هم انجام که امیدواریم در هفته دولت سال آینده به بهره برداری برسد.

شهردار کوهیخیل نیز در این مراسم با اشاره به اینکه محور جویبار به کوهیخل به دلیل راه دسترسی به دریا یکی از مطالبات جدی مردم بوده است ، افزود : عملیات اجرایی محور جویبار به کوهیخل با مزین شدن به نام سردار سلیمانی آغاز شد که امیدواریم پیمانکار به صورت منظم و منسجم این طرح را انجام تا در مدت مقرر به بهره برداری برسد.

علی اصغر قاسمی بیان کرد : بنا است تا این محور به طول یک کیلومتر و در دو طرف جاده هم به عرض هشت متر تعریض شود.

معاون هماهنگی امور استانداری مازندران در این مراسم گفت که یکی از خصیصه های مهم این طرح مزین شدن محور بنام سردار سلیمانی است .

مهدی رازجویان به حضور میلیونی افراد در مراسم تشییع جنازه سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت که با نامگذاری این بلوار بنام سردار سلیمانی می خواهیم اعلام کنیم که هر یک از ما سلیمانی هستیم .

وی در پایان با اشاره به اینکه برای محور جویبار به کوهیخیل مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای شهرداری جویبار و همین مبلغ هم برای شهرداری کوهیخیل اوراق در نظر گرفته شده است، افزود : برای این محور کلا حدود ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است تا به بهره برداری برسد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.