سید امید حسینی نژاد روز یکشنبه در حاشیه بازدید احمد حسین زادگان استاندار از شرکت ایران خودروی مازندران در بابل بیان کرد: در حال حاضر با توجه به اینکه تولیدات شرکت ایران خودروی مازندران تنها از طریق جاده فیروزکوه در کشور توزیع می شود این موضوع مشکلات زیادی را برای شرکت ایران خودرو به همراه دارد.

وی افزود: با توجه به محدودیت هایی که برای ماشین های سنگین در محور فیروزکوه اعمال می شود و همچنین یکطرفه شدن جاده در کیفیت توزیع خودرو های تولید شده اثر گذار است.

وی در ادامه اظهار داشت: اگر مشکل ترانزیت شرکت ایران خودرو با احداث راه آهن برطرف شود یک اقدام بسیار ارزشمند در رونق صنعت خودرو در مازندران اتفاق خواهد افتاد.

حسینی نژاد افزود: با توجه به فاصله ۱۵ کیلومتری خطوط راه آهن شیرگاه به شهرک صنعتی رجه، صحبت هایی برای اجرایی شدن این طرح صورت گرفته است اما هنوز به مرحله اجرا نرسیده است.

وی گفت: با توجه به اینکه شرکت ایران خودروی مازندران به مدت ۱۰ سال آغاز بکار کرده است اما هنوز سند مالکیت این شرکت صادر نشده است.

وی بیان کرد: شرکت ایران خودروی مازندران ۲۰ میلیارد ریال زمین موجود را خریداری کرده است و ۱۰ میلیارد ریال هم برای تاسیسات آن پرداخت کرد که هنوز سند آن صادر نشده است.

وی از استاندار مازندران خواست تا برای حل این دو مشکل چاره اندیشی کند.

 شرکت ایران خودروی مازندران در سال ۱۳۸۹ با تولید روزانه سه دستگاه خودروی سمند و ۳۵ نیروی کار فعالیت خود را آغاز کرده است که در حال حاضر روزانه ۲۰۰ دستگاه خودرو تولید می کند و ۵۰۰ نیروی کار فعال در شرکت دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.