دکتر کاظم نظم‌ده روز یکشنبه  در آیین معارفه مدیرکل جدید بهزیستی مازندران در ساری با اعلام این که بهزیستی در واگذاری فعالیت به بخش خصوصی در بین دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی رتبه برتر کشور را دارد ، افزود : در حال حاضر ۴۵ هزار مرکز و موسسه خیریه در کشور در قالب بخش خصوصی وظایف این سازمان را در حوزه سالمندان ، کودکان بدسرپرست ، معلولان و سایر حوزه ها انجام می دهند.

وی ایجاد اشتغال و رسیدگی بهتر را از مزیت های برون سپاری کارها به بخش خصوصی برشمرد و توضیح داد : اگر به طور میانگین در این موسسات حدود ۱۰ نفر اشتغال داشته باشند ، با برون سپاری فعالیت های بهزیستی ۴۵۰ هزار ایجاد اشتغال شده است.

نظم ده آمار نیروهای بهزیستی در سراسر کشور را حدود ۲۲ هزار نفر اعلام کرد و گفت : بهزیستی برای پرداخت حقوق همین تعداد نیز مشکل دارد ضمن این که هم‌اکنون‌ نیروهای این سازمان کمترین میانگین حقوقی را در بین کارمندان دولت می گیرند.

وی گفت : سازمان تلاش می کند تا این مشکل حقوقی را با توجه به سختی کار در سازمان رفع کند.

پیشتازی در اجرای قانون تعارض 

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور همچنین از اجرای قانون تعارض مسئولیت ها در این سازمان خبر داد و گفت : ما در اجرای این قانون در سطح کشور پیشتازیم .

وی افزود : حدود یکهزار و ۳۰۰ کارشناس مسئول و مدیر مورد نظر قانون قرار گرفتند که مدیرکل بهزیستی مازندران نیز یکی از این مدیران بود.

او ادامه داد : طبق قانون این افراد باید یکی از مدیریت دولتی و خصوصی مرتبط با بهزیستی را قبول کنند و اجباری در آن وجود ندارد.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد بهزیستی کشور گفت : بهزیستی در اجرای این قانون پیشتاز است ‌و ابراز امیدواری کرد تا این قانون در سایر سازمان ها و وزارتخانه های کشور اجرایی شود.

در پایان این نشست دکتر فرزاد گوهردهی به عنوان مدیرکل جدید بهزیستی مازندران معارفه و جانشین دکتر جمال باقری نسامی شد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.