علیرضا یوسف نژاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود که این کارگران در ۷۶ واحد صنعتی و تولیدی فعالیت داشتند که به دلیل بدهی در تملک بانک ها قرار گرفتند ولی با پیگیری مدیریت ارشد استان و کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استانی و ملی ، مشکل بدهی این واحدها رفع و دوباره به چرخه تولید برگشتند.

وی با اعلام این که بعضی از این واحدها به مدت چند سال از چرخه تولید کنار گذاشته شده بودند ، مهم ترین علت تعطیلی آنها را تملک از سوی بانک ها به خاطر بدهی اعلام کرد.

یوسف نژاد گفت که این واحدها در زمینه های مختلف از جمله تولید دستمال کاغذی، فیبر پلاستیکی، ریخته گری، کارتن سازی، فنرسازی و ساخت تیرچه و بلوک و دیگر بخش ها فعالیت داشتند و به طور میانگین مدت توقف تولید آنها هم هفت سال بود.

وی افزود : در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همزمان با ایام الله دهه فجر، همایشی با حضور مدیران و فعالان عرصه صنعت و تولید مازندران برگزار می شود و از تعدادی از مدیران این واحدها که دوباره به چرخه تولید بازگشتند قدردانی می شود.

علاوه بر برگزاری این همایش صنعتی، بنا به اعلام سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران ۱۱ واحد صنعتی با سرمایه گذاری  ۴۱۲ میلیارد تومان در ایام دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.