به گزارش ایرنا، سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت تکاب روز یکشنبه در آیین افتتاح این واحد صنعتی گفت: واحد تولید شن و ماسه در محوطه معدنی و کارگاهی به وسعت هشت هزار مترمربع راه اندازی شد و سالانه 120 هزار تن انواع مصالح شسته شده معدنی تولید می کند.
حسین امینی با بیان اینکه با بهره برداری از این واحد صنعتی برای 15 نفر زمینه اشتغال پایدار فراهم شده، افزود: برای راه اندازی و افتتاح این واحد صنعتی علاوه بر سرمایه گذاری 30 میلیارد ریالی، 2 معدن شن و ماسه نیز مورد بهره برداری قرار گرفته است.
امینی اضافه کرد: برای تولید شن و ماسه شسته شده در این واحد صنعتی از تجهیزات و امکانات جدید از جمله ماشین آلات ماسه ساز، نوارنقاله، سرند سه طبقه، سنگ شکن و قیف فیدردار استفاده شده و تولید مصالح در آن به صورت مکانیزه انجام می شود.
سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت تکاب بیان کرد: با راه اندازی این واحد صنعتی علاوه بر آنکه قیمت تمام شده محصول کاهش می یابد، کیفیت آن نیز برای استفاده در طرح های ساختمانی و جاده ای افزایش پیدا می کند.
به گزارش ایرنا هم اینک 6 واحد تولید شن و ماسه در تکاب فعالیت می کند.
45 طرح عمرانی، بهداشتی، آموزشی با 81 میلیارد ریال هزینه به مناسبت ایام دهه فجر و چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در تکاب به بهره برداری می رسد.
7514/6185/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.