روابط عمومی هلال احمر مازندران روز شنبه در گزارشی عنوان کرد که اقلام جمع آوری شده و اهدایی توسط مردم نوع دوست استان به سرعت در حال تفکیک،بسته بندی و آماده ارسال به مناطق سیل زده است.

بنابر این گزارش آب معدنی و آشامیدنی ، پوشک بچه و نوار بهداشتی ، مواد غذایی ، مواد شوینده ، لباس و کفش، مرکبات و دارو بیشترین اقلام کمک های مردمی مازندران برای آسیب دیدگان ناشی از سیلاب  است.

هلال احمر مازندران همچنین اعلام کرد که در طرح کمپین جمع آوری آرد تا کنون بیش از ۳۲ تن آرد از سوی  مردم استان تحویل جمعیت شد که در نوع خود بی سابقه و کم نظیر بوده است.

جمعیت هلال احمر مازندران از مشارکت چشمگیر مردم استان ،داوطلبان ، نیکوکاران و خیرین عضو این جمعیت در جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای کمک به هموطنان سیلزده قدردانی و اعلام کرد : مجموع کمک‌های نقدی مردم استان بیش از  یک میلیارد و ۷۷۰میلیون ریال بوده است.

بارندگی و سیل ۲۰ تا ۲۲ دی در سیستان و بلوچستان آثاری از تخریب و نابودی و خسارت بر منازل، ابنیه، زیرساخت ها، مزارع و باغات مردم برجا گذاشت و سیلاب سرگردان در دشت و کوهستان به هرکجا سر کشید و از تخریب اندک سرمایه‌های زندگی نیز چشم پوشی نکرد.

مازندران طبق سرشماری سال ۹۵ دارای سه میلیون و  ۲۸۵ هزار نفر جمعیت است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.