محمود نصیری روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این کمک‌ها شامل آب معدنی، مواد خوراکی، کنسروجات، لوازم بهداشتی، پزشکی و دارویی، بخاری، لباس گرم، پتو و پوشاک بود که در قالب چندین کاروان به مناطق سیلزده جنوب سیستان و بلوچستان ارسال شد.

وی افزود: بعد از بارندگی‌های سیل‌آسا در جنوب سیستان و بلوچستان پایگاه جمع آوری و کمک رسانی به سیل زدگان در محل دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی بر پا شده است.

رییس دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار گفت: مهمترین فعالیت‌های این دانشگاه در مناطق سیلزده شامل پخت روزانه ۹ هزار پرس غذا، جمع‌آوری کمک‌های غیرنقدی از سطح کشور و بسته‌بندی و توزیع آنها بوده است.

وی بیان کرد: طبخ روزانه ۹ هزار پرس غذای گرم در دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار با حضور سخنگوی دولت در دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار آغاز شده و غذاهای گرم برای توزیع بین سیل‌زدگان توسط خیران و با همکاری جمعیت هلال احمر در محل سلف سرویس دانشگاه انجام شده است.

نصیری ادامه داد: یکی از مـکانیزه‌ترین و مـجهزترین سلف سرویس‌های دانشجویی کشور در دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار در مجاورت ساحل دریا افتتاح شده که در طبخ غذا کمک بزرگی به سیلزدگان جنوب سیستان وبلوچستان است.

دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار بعنوان مهمترین و تخصصی ترین دانشگاه کشور در حوزه دریانوردی و علوم دریایی دارای سه دانشکده، مهندسی دریا ، مدیریت و علوم انسانی و علوم دریایی در ۴۲ رشته تحصیلی در کلیه مقاطع تحصیلی است که بیش از سه هزار دانشجو در حال تحصیل در این دانشگاه هستند.

این دانشگاه منطبق با استانداردهای سازمان جهانی دریانوردی (IMO) و الزمات آموزشی دریانوردان (STCW۷۸) بوده و دارای گواهینامه اروپاست.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.