حجت الاسلام والمسلمین یدالله غلامی روز پنجشنبه در آئین گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی در مصلای امام خمینی (ره ) نوشهر افزود :  در روایات اسلامی آمده هرکس در راه جبهه حق علیه باطل خون دهد هیچگاه ضرر نکرده است .

وی اظهار داشت: سردار سلیمانی در حقیقت یک مکتب انقلابی و مکتب جبهه مقاومت بود، مکتبی که بر گرفته از مکتب امام راحل (ره ) است و دشمن نمی دانست با ترور این شهید قیامی در کشور ایران و دیگر کشورهای منطقه برپا می شود و مورد تهدید جدی  قرار می گیرد.      

وی ادامه داد:  دشمن تصورش این بود که یکی از علت های ناکامی اش در کشورهای منطقه سردار سلیمانی است لذا با شهادتش به این امید بود که به اهداف شومش در منطقه دست یابد.

مسوول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران گفت که در طول تاریخ انقلاب اسلامی ایران سابقه نداشته که نظام استکباری امریکا چنین سیلی محکومی از جمهوری اسلامی بخورد و در حقیقت شلیک دهها موشک همزمان به پایگاه نظامی امریکا در عراق یعنی اصابت موشک ها به قلب پنتاگون به تلافی شهادت سپهبد سلیمانی بوده است.

حجت الاسلام غلامی ، دولت سازی ، ملت سازی ، بالا بردن اقتدار صهیونیست ها و همچنین تسلط بر منابع  نفت و گاز را مهم ترین راهبرد دشمن در خاورمیانه معرفی کرد و افزود: دشمن سعی دارد یک خاورمیانه بزرگ جدید در منطقه ایجاد کند تا بتواند ضریب امنیتی اش را  بالا ببرد.

وی اظهار داشت : استکبار جهانی در این حوزه میلیاردها دلار هزینه کرده ضمن اینکه همین دشمن امروز با تبلغات در فضای مجازی تلاش می کند تا با طرح این سوال که با وجود مشکلات اقتصادی مردم ایران ، دولت در کشورهای اسلامی از جمله لبنان ، فلسطین و سوریه هزینه می کند.

وی توضیح داد : امروز ملت باید بداند سرمایه ای که ایران اسلامی در کشورهای منطقه هزینه کرده در مقابل با آمریکای جنایتکار رقمی نیست درحالی که این هزینه ها اکنون نتیجه داده است چرا که ایران اسلامی جزو امن ترین کشورها در خاورمیانه است و دشمن هیچگاه به خود اجازه نمی دهد کوچک ترین تعدی و جسارتی به خاک میهمن اسلامی بکند.

مسوول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران گفت:  امروز ملت ایران با امریکایی روبرو شد که تو خالی بوده و دلیرمردان سپاه پاسداران توانستند با شلیک موشک های دور برد این کشور را شکست دهند.

وی افزود : امروز راه موفقیت ، پیروزی در مقابل جبهه حق علیه باطل و ریشه کن کردن دشمن از سر ملت ایران ، ولایت پذیری ، اتحاد ، همبستگی و دوری جستن از اختلاف نظرها و پیروی از فکر و اندیشه امام راحل (ره ) و رهبری فرزانه انقلاب اسلامی است .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.