حجت الاسلام یدالله غلامی، چهارشنبه شب در مراسم بزرگداشت شهید سردار سپهبد و ایام فاطمیه، در امامزاده اسحاق گلوگاه افزود: تقابل دو جبهه حق و باطل همواره وجود داشته است و حماقت جبهه کفر موجب شد تا سردار سلیمانی و همراهانش به شهادت برسند.

وی بیان داشت: از خلقت آدم و حوا تقابل جبهه حق و باطل وجود داشته است و آمریکا هم از دشمنان قسم خورده ماست که از ابتدای انقلاب تاکنون این دشمنی ها را با ما داشته است.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا گفت: سردار رشید اسلام، قهرمان و مالک زمان ما سردار شجاع و مدبر ما بود که جانانه در برابر دشمن در طول سال های مختلف ایستاد.

حجت الاسلام غلامی افزود: زمان زمان غم و اندوه است و باید در فراق شهدای عزیزمان و شهادت بی بی دو عالم فاطمه زهرا(س) عزاداری کرد و در بزرگداشت نام و یادشان تلاش کرد.

وی اظهار داشت: امروز هم جبهه حق و باطل وجود دارد و ما سرباز جبهه حق و هم پرچمدار آن هستیم و این امر سبب فشار استکبار جهانی شده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا گفت: جبهه حق همچون سردار سلیمانی سرداران و سربازان فراوان دارد که بر جبهه کفر پیروز هستند.

حجت الاسلام غلامی افزود: دشمن تصور نکند که با شهادت سلیمانی، کار جبهه مقاومت تمام است بلکه جبهه حق وجود دارد و مقابله با کفر همیشگی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.