مدیران واحدهای صنعتی فعال در حوزه صادراتی  در این نشست از حمله موشکی ایران به پایگاههای آمریکا در عراق به عنوان " پاسخ شایسته " به حمله تروریستی دولت آمریکا در به شهادت رساندن سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و همرزمانش یاد و ابراز خرسندی کردند و این اقدام را حق جمهوری اسلامی ایران و مقتدرانه دانستند.

سپهبد شهید سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس روز جمعه ۱۳ دی ماه سال جاری در حمله موشکی دولت تروریستی آمریکا به همراه هشت نفر از همراهانشان در نزدیک فرودگاه عراق به شهادت رسیدند.
رییس اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی مازندران در این نشست گفت : اگرچه رونق کسب و کار ما تجار حوزه خارجی در وجود امنیت و آرامش در منطقه و جهان است، ولی پاسخ سخت ایران به حمله تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سپهبد سردار سلیمانی حق مسلم و بخشی از امنیت ما بوده است.

عبدالله مهاجر افزود : جواب قاطع و دندان شکن به این حمله تروریستی آمریکا به  فرمانده سپاه قدس ایران پاسخ محکمی بود که ملت ایران از نیروهای مسلح خود انتظار داشت.
وی با ابراز تاسف از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی ، گفت : مردم ایران با حضور گسترده در تشییع پیکر سردار دلها، مراتب قدردانی خود را نسبت به این شهید سرافراز کشورمان نشان دادند.
روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه از شلیک دهها موشک بالستیک به سمت پایگاه عین‌الاسد آمریکا واقع در استان الانبار عراق خبر داد.

براساس اطلاعیه روابط عمومی سپاه انقلاب اسلامی دهها موشک زمین به زمین  به این پایگاه آمریکایی اصابت کرده است. انفجارها در پایگاه عین الاسد مهیب گزارش شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.